اسماعیل حلالی سرمربی سابق تیم هف سمنان با این تیم به توافق نرسید و به همین دلیل تصمیم گرفت تا جدایی خود را قطعی کند.

 وی در گفتگو با خبرنگار مرور نیوز عنوان کرد که شرح آن را در زیر می خوانیم:

-شما که نتایج خوبی کسب می کردید چه شد که از این تیم جدا شدید؟

-به دلیل اینکه مسئولان تیم اصول حرفه ای را اصلا رعایت نمی کردند. ما در ابتدای فصل جلساتی گذاشتیم و قرار بر این شد که اگر تیم نتایج ضعیف هم گرفت باز هم با هم کارکنیم زیرا در این جلسه به من گفتند که شما بهترین مربی هستید که ما تا به حال با او کار کرده ایم.

-راجع به جذب بازیکن در ابتدای فصل بگویید آیا در جذب بازیکن مسئولان تیم دخالت داشتند؟

-خیر دخالت نداشتند زیرا من اگر بازیکنی مورد نظرم نباشد را جذب نمی کنم؛ اما از آنجایی که سال گذشته در لیگ دو فعالیت نداشتم باشگاه بازیکنانی را به من معرفی کرد من هم بعد از تست گیری بازیکنانی را که مورد نظرم بود را جذب کردم.

-آیا دلیل استعفای شما مسائل فنی بود؟

-مشکل اصلی ما این بود که باشگاه به تعهداتش عمل نمی کرد و سر موقع پرداختی نداشت . به قول معروف نوش دارو پس از مرگ سهراب بود .  بازیکن جان به لب می شد تا پول دریافت می کرد ضمن اینکه اختلاف سلیقه هم یکی دیگر از دلایل استعفایم بود.  بعد از این مشکلات تصمیم گرفتم تا هفته دوازدهم از این تیم جدا شوم و قطع همکاری کنیم.

- با این وضعیت آیا هف می تواند  در ادامه راه موفق شود؟

-نتیجه حاصل شده تا کنون برای هف خوب نبوده است. این نشان می دهد که بازیکنان جذب شده در نیم فصل دوم با هم هماهنگ نیستند و یا اینکه بازیکنان ورودی جدید کیفیت لازم را ندارند. در کل وقتی در  پنج هفته پنج امتیاز کسب کردند این نشان می دهد کار برای صعود بسیار دشوار است.

-بعد از بازی نیرو زمینی سر مربی تیم گفته بود که تیم خوب بسته نشده بود نظر شما چیست؟

-بله ! فقط من نمی دانم ایشان روی چه منطقی این حرف را زده او که خودش را مربی می داند چرا 2 هفته تیم را تعطیل کرد؟ در کجای دنیا دوهفته تیم را تعطیل می کنند، بعد به مسابقات می روند؟ این اشکال خود موسوی بود که تیم نتیجه نگرفت.  چطور زمان سرمربیگری من هفت هفته تیم صدرنشین بود؟ من وقتی از هف رفتم تیم چهارم جدول فاصله امتیازی زیادی با تیم بالای جدول نداشت و  از  لحاظ فنی هم بدون مشکل بود. چطور آقای مربی گفتند که تیم مشکل داشت؟ وقتی من یا هر مربی دیگری مسئولیت تیمی را برعهده می گیرم تمام جوانب را در نظر داریم.  اینکه مربی فعلی هف باخت های اخیر را گردن من می اندازد درست نیست زیرا اصول حرفه ای را رعایت نمی کند. من با او تماس گرفتم تا صحبت کنم و به او اصول مربیگری را گوشزد کنم اما وی از جواب دادن تلفن هم امتناع کرد.