در جریان بازی روخی بلانکو و آلاوس در هفته بیستم لالیگا صحنه‌های زشتی رخ داد که از دید داور مخفی ماند.

به گزارش مرور نیوز، در بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیکو مادرید و آلاوس که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، صحنه‌هایی رخ داد که تداعی کننده درگیری معروف رودی فولر و فرانک ریکارد در بازی تیم‌های ملی آلمان و هلند در دور دوم جام جهانی 1990 بود با این تفاوت که آنجا اسطوره‌های فوتبال آلمان و هلند به خاطر حرکت زشتی که انجام دادند، اخراج شدند و اینجا دو بازیکن خطاکار در زمین ماندند.

جنگ آب دهانی گودین و مدافع آلاوس به یاد درگیری معروف مولر و ریکارد! + تصاویر

جنگ آب دهانی گودین و مدافع آلاوس به یاد درگیری معروف مولر و ریکارد! + تصاویر

در بازی خارج از خانه روخی بلانکو برابر آلاوس، دیورسون مهاجم تیم میزبان و دیه‌گو گودین مدافع میهمان مادریدی بارها و بارها با هم درگیر شدند اما اوج آن در دقایق پایانی بازی بود؛ زمانی که داور یک ضربه آزاد به سود آلاوس اعلام کرد. به این ترتیب کشمکش بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه اتلتیکو آغاز شد و سماجت گودین برای کنترل دیورسون که این مهاجم برزیلی را کلافه کرده بود او را از کوره به در برد تا روی مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکو آب دهان بیندازد. گودین هم اما خیلی زود تلافی کرد و به محض به دست آوردن اولین فرصت حرکت بازیکن حریف را به شیوه خودش پاسخ داد. با این حال داور هیچ یک از این دو بازیکن را اخراج نکرد.

جنگ آب دهانی گودین و مدافع آلاوس به یاد درگیری معروف مولر و ریکارد! + تصاویر

این اما تنها صحنه درگیری میان دیورسون و گودین نبود اگرچه بزرگترین آنها بود. در پایان نیمه اول، مهاجم آلاوس و گودین به سمت رختکن‌ها در حرکت بودند که دیورسون پیراهنش را درآورد و می‌خواست آن را به گودین بدهد اما این حرکت به مذاق مدافع میهمان خوش نیامد و این هم سوژه‌ای برای آغاز یک درگیری لفظی میان دو بازیکن شد که با مداخله بازیکنان اتلتیکو خاتمه یافت.