در فاصله چند روز تا پلی آف حساس لیگ قهرمانان آسیا رسانه های قطری از رکوردزنی ستاره حریف استقلال در لیگ ستارگان خبر دادند.

به گزارش مرور نیوز، السد در حالی توانسته به عنوان یکی از دو مدعی قهرمانی این فصل لیگ قهرمانان آسیا در جایگاه دوم جدول رده بندی بایستد که درخشش کاپیتان اسپانیایی و سرشناس این تیم باعث تعجب همه اهالی فوتبال و کارشناسان قطری شده و این بازیکن را در مسیر ثبت رکوردهای جاودانه در حاشیه خلیج فارس قرار داده است.


ژاوی هرناندز کاپیتان سابق اسپانیا و باشگاه بارسلونا در سومین فصل از حضورش در باشگاه السد به یکی از بهترین خارجی های شاغل در لیگ ستارگان قطر تبدیل شده است تا جایی که روزنامه استاد الدوحه با انتشار آمار عملکرد این بازیکن در فصل جاری او را مرد همه کاره السد نامید و از ژاوی به عنوان بهترین گلساز و گلزن این کشور نام برد.

رکوردزنی ستاره حریف استقلال در قطر


در گزارش استاد الدوحه در خصوص درخشش ژاوی آمده است:« کاپیتان سرشناس السدی ها اولین بازیکن خارجی تاریخ لیگ ستارگان لقب گرفت که در یک فصل توانسته 26 پاس گل و 10 گل زده از خود برجای بگذارد تا رفته رفته رکوردی خارق العاده و تکرار نشدنی از خود برجای بگذارد. مرد اسپانیایی چه در امر گلسازی چه در گلزنی بک بازیکن توانمند و آماده نشان داده و با اتکا به این بازیکن السدی ها امیدوار به درخشش بیشتر در این فصل از رقابت های داخلی و آسیایی هستند.


بنا به اعلام مسوولان باشگاه السد ژاوی هرناندز روز 17 بهمن ماه همراه با کاروان 57 نفره قطری ها دوحه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا برای اولین بار طعم حضور در ایران و بازی مقابل 100 هزار طرفدار استقلالی در ورزشگاه آزادی را بچشد.