مدافع منچستریونایتد تاکید کرد تیمش بلند پروازتر از آن است که تنها به قهرمانی در جام حذفی اکتفا کند.

به گزارش مرور نیوز، منچستریونایتد امروز (یکشنبه) در دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس باید برابر ویگان در خانه به میدان برود.

یونایتدها در اولین بازی خود توانستند با چهار گل ردینگ را شکست بدهند که یاپ استام، مدافع پیشین یونایتد را روی نیمکت خود داشت. این تیم اکنون باید یک بار دیگر در خانه برابر ویگان به میدان بروند. یونایتد مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست. این تیم فصل قبل با هدایت لوییس فان خال با برتری برابر کریستال پالاس، قهرمان جام حذفی انگلیس شد و حالا باید از قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند.

فیل جونز درباره این موضوع گفت: بردن یک عنوان قهرمانی کافی نیست. نمی‌توان این را انتظار داشت که باشگاه بزرگی چون منچستریونایتد تنها به قهرمانی در جام حذفی فکر کند. نمی خواهم این را بگویم که قهرمانی در جام حذفی اهمیتی ندارد بلکه می‌خواهم این را بگویم که این قهرمانی به تنهایی برای تضمین موفقیت یک تیم در فصل کافی نیست. یونایتد باشگاه بزرگی است و در هر دیدار باید برای برد به میدان برود. به همین خاطر بود که رختکن تیم بعد از بازی برابر هال سیتی، بسیار ناراحت بود. درست است که به فینال جام اتحادیه رسیدیم ولی نباید شکست می خوردیم. خودم از آن باخت خیلی ناراحت شدم چون دوست داشتم روند شکست ناپذیری تیم ادامه داشته باشد.

جونز ادامه داد: فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ اروپا بهترین هدف ممکن برای ما باشد. خیلی دوست دارم تیم بتواند در این جام به قهرمانی برسد. به نظرم دلیلی برای موفق نشدن در لیگ اروپا نداریم و می‌خواهیم با قدرت در این رقابت پیش برویم.

یونایتد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا باید برابر سنت اتین به میدان برود. شیاطین سرخ در فینال جام اتحادیه برابر ساوتهمپتون دیدار خواهند کرد که این دیدار ۸ اسفند برگزار خواهد شد.