سرمربی تیم فوتبال نفت تهران از ارزش بالای جام حذفی برای تیمش یاد کرد و گفت که نفتی‌ها با قدرت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

به گزارش مرورنیوز، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و مهرگان دره شهر در چارچوب مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی برای ما ارزش بالایی دارد و در همین ابتدا می‌‌خواهیم قدرت‌مان را نشان دهیم. از حریف‌مان شناختی نداریم، اما می‌دانیم با انگیزه هستند و دست و پا بسته نخواهند بود. آنها می‌آیند که خودشان را نشان بدهند و قطعاً بازی راحتی پیش‌رو نداریم. امیدواریم دور اول را به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: به هیچ وجه حریف فردای‌مان را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به میدان خواهیم رفت. همان‌طور که گفتم آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام توان بازی می‌کنند. این مسئله برای تیم‌های لیگ برتری خطرناک است. تیم ما خوب تمرین کرده و بازی‌های جام حذفی اهمیت زیادی برای‌مان دارد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص تعطیلات لیگ برتر گفت: مطمئناً این تعطیلات به ضرر ما خواهد بود. پس از اردوی اردبیل امتیازات خوبی کسب کرده و روند رو به رشدی داشتیم. اگر در بازی با پیکان داور پنالتی‌مان را می‌گرفت، 9 امتیاز از سه بازی کسب کرده بودیم. فوتبال همین است و خودمان را با شرایط موجود وقف می‌دهیم. موافق این نیستم که نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته‌ایم. ما نتایج دور از انتظار گرفته‌ایم، اما پتانسیل تیم‌مان بالاست. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و همه با جان و دل همکاری می‌کنند. ما حتی می‌توانستیم نتایجی بهتر این بگیریم. قطعاً این روند را ادامه می‌دهیم تا نتایج بهتری بگیریم. در اینجا فراموش کردم بگویم سالگرد درگذشت هادی نوروزی را گرامی می‌داریم. او زحمات زیادی کشید و امیدوارم بتوانیم به لحاظ اخلاقی هادی نوروزی‌های زیادی را پرورش دهیم.

دایی درباره اینکه در برنامه 90 از تیم نفت به‌عنوان شگفتی‌ساز لیگ یاد شده است، خاطرنشان کرد: ما کار خودمان را می‌کنیم. خود من بیشتر از سال‌های گذشته روی مسائل فنی کار می‌کنم. خود من انتظار این را دارم که روزبه‌روز بهتر شویم. مطمئنم در صورتی که مشکل خاصی برای باشگاه به‌وجود نیاید و تیم روند عادی را طی کند، فصل خوبی را خواهیم داشت.

وی در ارتباط با حضور دروازه‌بان‌های خارجی در تمرین نفت نیز تصریح کرد: اعتقاد من این است که بازیکن خارجی در صورتی جذب شود که از داخلی‌ها بهتر باشد. اگر قرار باشد بازیکن خارجی روی نیمکت بنشیند، فایده‌ای ندارد. ما دو دروازه‌بان خارجی را امتحان کردیم که همچنان با ما تمرین می‌کنند، اما چیز خاصی از آنها ندیده‌ایم. در حال حاضر دو دروازه‌بان خوب به همراه مربی خوبی به نام بهزاد غلامپور داریم که تمرینات‌شان را انجام می‌دهند، اما سعی خواهیم کرد در کنار اینها دروازه‌بان خارجی دیگری نیز جذب کنیم.