مهاجم گلزن یوونتوس شهامت سرمربی تیمش را رمز برد برابر ساسولو عنوان کرد.

به گزارش مرور نیوز، در هفته‌ای که تمام مدعیان فوتبال ایتالیا نظیر رم، ناپولی و میلان امتیاز از دست دادند، این یوونتوس بود که با برتری خارج از خانه برابر ساسولو توانست به صدرنشینی در جدول سری A ادامه بدهد. دو گل گونسالو ایگواین و سامی خدیرا به تیم  ماسیمیلیانو آلگری کمک کرد تا به این مهم برسند.

چند هفته‌ای است که یوونتوس  تغییر تاکتیک داده است و در بازی برابر ساسولو نیز با سیستم جدید خود یعنی ۱-۳-۲-۴ بازی کرد. ایگواین بعد از درخشش در بازی برابر ساسولو گفت‌: مربی آنقدر شهامت دارد که وقتی می‌بیند سیستم تیم کمی مشکل دارد، آن را تغییر می‌دهد. هر کس که بازی کند، اهمیتی ندارد. مهم این است که یووه بهترین سیستم و روش را برای بازی کردن داشته باشد. امیدواریم بهتر از این‌ها شویم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی‌ مانده است. اگر قرار بود با یک روش بازی کنیم، کار خیلی سخت می‌شد اما اکنون با تغییر تاکیتکی که دادیم، توانستیم به نوعی احیا شویم. این شهامت مربی ما را می‌رساند که در نیمه راه، دست به این اقدام مهم زد.

ستاره آرژانتینی ادامه‌ داد: باید سطح بازی خودمان را حفظ کنیم. تنها فقط به کسب ششمین اسکودتوی پیاپی فکر می‌کنیم. متاسفانه در چند بازی این فصل تیم نگرش درستی نداشت و این باعث شد امتیازهای کامل را کسب نکنیم. صرف نظر از نتیجه‌، باید بهتر شویم. حق اشتباه نداریم. بعد از باخت برابر فیورنتینا در فلورانس، انتقادات زیادی به تیم وارد شد که درست نبود ولی ما فشارها را مدیریت کردیم تا از آن شرایط خارج شویم.

یوونتوس یکشنبه هفته‌ آینده در خانه پذیرای اینتر است تا شکست دو بر یک بازی رفت را جبران کند.