به نظر می‌رسد دروازه‌بان بوسنیایی چلسی تمایلی به ماندن در این تیم را ندارد زیرا می‌گوید در این تیم در حال تلف شدن است.

به گزارش مرور نیوز، آسمیر بگوویچ که دروازه‌بان ثابت تیم‌ ‌ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین است، به دلیل درخشش تیبو کورتوا در چلسی فرصت زیادی برای بازی کردن به او نرسیده است. البته او در بازی این هفته‌ در جام حذفی  برابر برنتفورد به میدان رفت و کلین شیت هم کرد. در حالی که زمزمه‌های جدایی او از جمع آبی‌های لندن به گوش می‌رسد، بگوویچ در اظهار نظری به این جدایی دامن زد.

او درباره شرایطش در چلسی گفت‌: با آنتونیو کونته صحبت کردم. تحمل شرایط برای من سخت است. او می‌داند مشتاق بازی کردن هستم. با این حال این حق مربی است که به بازیکنی میدان بدهد که دوست دارد. اگر او صلاح بداند به من بازی ندهد، مجبورم اطاعت کنم چون سرمربی من است‌. البته قرار است در چند روز آینده این مشکل را برطرف کنم.

او ادامه‌ داد: در سن و سالی نیستم که کم بازی کنم. احساس خیلی خوبی دارم و از شرایط فیزیکی خوبی نیز برخوردار هستم. روی نیمکت چلسی در حال تلف شدن هستم. دوست دارم شرایط تغییر کند. امیدوارم چلسی قهرمان شود و شاید من هم جزوی از این قهرمانی باشم اما بعید می‌دانم این شرایط را بتوانم تحمل کنم. این اتفاق همه چیز من را تغییر می‌دهد. مدت‌هاست در ترکیب قرار نگرفتم و از این موضوع راضی نیستم.

چلسی سه‌شنبه باید در ورزشگاه آنفیلد در بندر لیورپول دیدار فوق‌العاده‌ حساسی برابر قرمزهای آنفیلد داشته باشد.  دیداری که اگر با برد چلسی همراه باشد، می‌توان آنها را از همین حالا با کمی اغراق قهرمان دانست. به نظر می‌رسد این بازی آخرین حضور بگویچ در روی نیمکت ذخیره‌های چلسی باشد.

او درباره این موضوع گفت‌: مطمئن هستم لیورپول با تمام توان به میدان خواهد رفت تا نمایش ضعیف بازی‌های قبلی خود را تمام کند. آنها مربی خوب و بازیکنان خوبی هم دارند و در خانه با حمایت هواداران خیلی تیم متفاوتی هستند. باید حواسمان به جو وحشتناک آنفیلد باشد.