معمولا در فوتبال ایران این طور است وقتی مشکلی پیش می آید مدیران به جای عذرخواهی به دنبال مقصر هستند!

به گزارش مرور نیوز، در خصوص رایی که علیه باشگاه استقلال صادر شده هم این سیاست وجود داشته و در روزهای اخیر تقابلی را بین باشگاه و فدراسیون فوتبال ایجاد کرده بود تا جایی که فدراسیون فوتبال وادار به واکنش خبری کرد!


یکی از مدیران فدراسیون فوتبالی که تمایلی به افشای نام خود نداشت می گوید: «در چنین پرونده هایی مکاتبه فیفا با باشگاه ها مستقیم است و تنها مشابه نامه برای فدراسیون فوتبال هم زده می شود تا فدراسیون فوتبال هم در جریان باشد و به نوعی به شاهد گرفته شود.»


این مدیر در خصوص پول های باشگاه فیفا که طلب باشگاه استقلال به خاطر حضور بازیکنانش در جام جهانی در آن مستتر است، گفت:« این پول هنوز به دست فدراسیون فوتبال نرسیده است. فدراسیون فوتبال در تلاش است این پول را هر چه سریعتر دریافت کند. این جا باید به این نکته توجه داشت. فیفا مشکلی برای واریز این پول به حساب فدراسیون فوتبال ندارد منتهی محدودیت هایی که از سوی اتحادیه اروپا و به تبعیت از سیاست های خصمانه آمریکا به وجود آمده منجر به تاخیر در پرداخت این پول شد. البته این ها ربطی به هم ندارد و دیدید که کمیته انضباطی فیفا رای خود را به دلیل بی توجهی باشگاه استقلال به رای شورای حل اختلاف صادر کرده است. حال این سوال پیش می آید کدام باشگاه در فوتبال جهان سراغ دارید که مبتنی بر پول های فیفا تیمداری کند و بی شک اعتراض باشگاه استقلال به جایی نخواهد رسید چون از نظر فیفا منطقی نخواهد بود.»