سرمربی بارسلونا پس از پیروزی دو بر یک برابر اتلتیکومادرید اظهار کرد حیف که نتیجه کسب شده قطعی نیست و باید بازی برگشت هم برگزار شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسپورت کاتالونیا، بارسلونا در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در ویسنته کالدرون دو بر یک اتلتیکومادرید را شکست داد.

لوییس انریکه پس از بازی گفت: بازی سطح بالایی در نیمه نهایی شاهد بودیم. هر دو تیم شناخت خوبی از همدیگر داشتند. بارسلونا شانس قهرمانی در هر جامی را دارد. به خوبی بازی را شروع و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. در نیمه دوم حریف برایمان دردسر ساز شد و ما را تحت فشار قرار داد. کیف که نتیجه کسب شده قطعی نیست و بازی برگشت وجود دارد. این دیدار جذاب خواهد بود. زمانی که دفاع می‌کنیم، به دنبال ضد حمله از کناره‌ها هستیم. در نیمه نخست بازی را به خوبی کنترل کردیم و نتیجه خوبی به دست آوردیم. نتیجه فوق العاده‌ای بود. انتظار چنین نمایشی را از اتلتیکو در نیمه دوم داشتم. حریف می‌توانست بازی را به تساوی برساند.

گل دوم بارسلونا به زیبایی توسط لیونل مسی به ثمر رسید. سرمربی آبی‌اناری‌ها در این باره اظهار کرد: در بازی های بزرگ و خاص مسی بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهد. همان چیزی که تیم به آن نیاز دارد. عملکرد مسی عالی بود.

انریکه در مورد بازی برگشت گفت: در مسابقات حذفی یک تیم باید ریسک بیشتری کند. اتلتیکو نمایش شب گذشته‌اش را در بازی برگشت به نمایش خواهد گذاشت. ما نیز می خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم و با پیروزی این دیدار را به پایان برسانیم.