سرمربی هلندی به تمجید از مهاجم بلژیکی خود پرداخت و او را از بهترین مهاجمان جهان دانست.

به گزارش مرور نیوز، در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های روز گذشته (شنبه) لیگ انگلیس اورتون موفق شد با نتیجه‌ ۶ بر ۳ بورنموث را از پیش‌رو بردارد. زننده چهار گل تافی‌ها در این بازی روملو لوکاکو بود که درخشش فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد تا مورد تمجید کومان قرار گیرد.

رونالد کومان بعد از برد پر گل تیمش برابر بورنموث گفت‌: لوکاکو فوق‌العاده‌ بود. فقط می‌توانم همین کلمه را در وصف او به کار ببرم. من هیچ مهاجمی با قدرت تمام کنندگی او ندیده‌ام. او چهار گل از چهار موقعیتی که نصیبش شد برای ما به ثمر رساند. این نشان می‌دهد که او چقدر خوب است. لوکاکو امروز نشان داد که یکی از بهترین مهاجمان در جهان است. من به واقع از داشتن او به خود می‌بالم و خوشحالم که مهاجمی مثل لوکاکو در تیمم دارم.

سرمربی هلندی ادامه‌ داد: نتیجه‌ باور نکردنی را به دست آوردیم. در لیگ برتر زیاد پیش نمی‌آید تیمی با این نتیجه‌ به برتری برسد. هر دو تیم شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند و امروز از آن روزهایی بود که توپ‌ها خیلی خوب وارد دروازه‌ شد. به تیم حریف تبریک می‌گویم که تا پایان جنگید تا نتیجه‌ را عوض کند. ما در این بازی تغییر سیستم داشتیم. وقتی بازی سه بر دو بود تصمیم گرفتم تا تغییر سیستم بدهیم و بار دیگر کنترل بازی را به دست آوریم. از این که تیمم ۶ گل به ثمر رساند خوشحالم، ولی از طرفی ناراحتم که سه بار دروازه‌مان باز شد. می‌خواهیم بازی‌های باقی‌ مانده تا پایان لیگ را ببریم تا به تیم‌هایی که در بالای جدول رده‌بندی قرار دارند فشار بیاوریم. باید ببینیم تا پایان فصل چه جایگاهی را در جدول خواهیم داشت. من فکر کنم که این برد بتواند اعتماد به نفس ما را زیاد کند تا بتوانیم به نتایجی بهتر از این برسیم.