سرمربی اینتر از عملکرد داور مسابقه برابر یوونتوس به شدت انتقاد کرد.

به گزارش مرور نیوز ، روند بردهای متوالی اینتر در نهایت با شکست یک بر صفر برابر یوونتوس به پایان رسید.

استفانو پیولی بعد از پایان مسابقه با نارضایتی از نتیجه‌ کسب شده اظهار کرد: دو پنالتی‌ مشخص برای ما گرفته نشد. یک بار خطای جورجیو کیلینی روی مائورو ایکاردی و دیگری خطای ماریو مانژوکیچ روی ایکاردی رخ داد که داور مسابقه باید آن را پنالتی‌ اعلام می‌کرد. اینتر قربانی تصمیمات داوری شده است. از این بحث که بگذریم، باید بگویم فرصت‌های گل خوبی را ایجاد کردیم اما داور در طول مسابقه با سوت‌های اشتباه کار را برای ما سخت کرد. صحنه خطا را از نزدیک دیدم و بعد از مسابقه هم بار دیگر آن را بررسی کردم. ۱۰۰ درصد پنالتی‌ بود که گرفته نشد. با این حال هر دو تیم تلاش فراوانی کردند و تمام توان خود را برای این مسابقه گذاشتند.

پیولی ‌اضافه کرد: برابر بهترین تیم ایتالیا بازی کردیم. از نمایش تیمم به خودم می‌بالم. فکر می‌کنم چیزی کمتر از یوونتوس نداشتیم و در واقع کاملا بازی برابری را به نمایش گذاشتیم. گلی هم که خوردیم، روی اشتباه خودمان بود. فضای زیادی در اختیار خوان کوادرادو قرار دادیم که او توانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و دروازه‌ ما را باز کند.

سرمربی اینتر درباره تغییرات تاکتیکی که در این دیدار داشت نیز گفت: جفری کوندوگبیا را به اور بانگا ترجیح دادم چراکه می‌خواستم فشار بر روی یوونتوس حفظ شود. برای تبدیل شدن به یک تیم کامل باید تمام جزئیات در نظر گرفته شود. این همان کاری است که قبل از بازی برابر یووه نیز در سر داشتم. این عملکرد به ما نشان داد تیم خوبی هستیم و در مسیر مناسبی قرار داریم.  گل زدن به یوونتوس آسان نیست. موقعیت‌هایی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی اینتر در پایان گفت‌: این شکست باعث نمی‌شود از کاری که هفته‌هاست آن را انجام می‌دهیم عقب بنشینیم. با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.