یک سایت اماراتی با انتشار مطلبی به نقل از کاپیتان السد قطر هواداران ایرانی را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش مرور نیوز، ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا شب گذشته به همراه السد قطر مقابل استقلال در ضربات پنالتی شکست خورد.این بازیکن هنگام خروج از رختکن با حمایت مسئولان برگزاری بازی و با حالت اسکورت از استادیوم خارج شد و خبرنگاران مستقر در ورزشگاه نتوانستند گفت‌و‌گویی را با این بازیکن سرشناس انجام دهند اما در این میان یک سایت اماراتی مصاحبه‌ای را به نقل از ژاوی منتشر کرده که وی مدعی شده از شعارهایی که هواداران ایرانی در این دیدار سر دادند خوشحال نیستم!

این سایت اماراتی در ادامه به نقل از سایتی ایرانی که نامش را اشاره نکرده است، نوشت: ژاوی پس از آنکه مقابل استقلال شکست خورد زمین بازی را با عصبانیت ترک کرد و در راه خروج از استادیوم آزادی در میان گروهی از خبرنگاران، هواداران ایرانی را بی فرهنگ خطاب کرد!

جوسازی عجیب یک سایت اماراتی علیه هواداران ایرانی از زبان ژاوی!+عکس

 این ادعا توسط سایت اماراتی در حالی صورت گرفته که قبل از شروع بازی هواداران استقلال بارها ژاوی را تشویق کرده و او نسبت به واکنش‌های هواداران واکنش جالبی داشت و به سمت آنها رفته و با تکان دادن دست به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

ژاوی شب گذشته به هنگام ترک ایران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در خصوص هواداران و نقش آنها در شکست السد گفت: قطعا این موضوع و حضور پرتعداد هواداران در پیروزی حریف ایرانی بی تأثیر نبود. به شخصه خودم نتیجه گرفتم که حمایت هواداران در پیروزی استقلال و صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌ها بسیار مؤثر بود و نقش اساسی ایفا کرد.