سرمربی رم بعد از پیروزی قاطعی که تیمش برابر فیورنتینا به دست آورد تاکید کرد جالوروسی این توانایی را دارد که جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه هفته بیست و سوم سری A یک دیدار برگزار شد که در آن  تیم رم جشنواره گل به راه انداخت و توانست فیورنتینا را با چهار گل در هم بکوبد.

لوچانو اسپالتی بعد از بازی گفت‌: فصل خوبی را سپری می‌کنیم. کیفیت ما کمتر از یوونتوس و ناپولی نیست. باید به کارمان ایمان داشته باشیم. تا آخرین هفته خواهیم جنگید و این شانس را داریم که قهرمان شویم. می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم. بازی‌های بسیار حساسی پیش‌رو داریم. در فوتبال هیچ چیزی غیرممکن نیست. خوشحالم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اقتدار برابر فیورنتینا به پیروزی رسیدیم.

سرمربی رم در ادامه سخنان خود به ستایش از ادین ژکو زننده دو گل تیمش پرداخت و گفت‌: همه دیدید ژکو چه بازیکن خوبی است. او در این دیدار هم تاثیرگذار بود. او یک مهاجم است و با وجود اینکه فصل خوبی را پشت‌سر می‌گذارد اما اگر بازهم دوباره گل نزند، از او انتقاد می‌شود. پس برای ژکو بهتر است که به گلزنی خود ادامه بدهد.

اسپالتی در پایان سخنانش درباره دنیله دروسی گفت‌: او یک بازیکن بااستعداد و خاص است و باید الگوی برای دیگر بازیکنان باشد. راجا ناینگولان هم یک بازیکن بسیار قوی با توان و قدرت بالاست. او همه نشانه‌های یک بازیکن بزرگ را دارد.

رم با پیروزی، ۵۰ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. یوونتوس با ۵۴ امتیاز در صدر قرار دارد. این‌ در حالی است که یک بازی عقب افتاده هم دارد.