سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: از گذشته درس گرفتیم و باید با این درس‌ها به آینده فکر کنیم. بازیکنانم خیلی از مسایل را معنا کردند و تعهد و غیرت را نشان دادند.

به گزارش مرور نیوز،  محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و فولاد اظهار کرد: بازی سختی را در پیش داریم و می‌دانیم که فولاد نیز همچون ما با بدشانسی در هفته های اخیر مواجه شده‌است. امیدواریم فردا بتوانیم به بهترین شکل ممکن عمل کنیم و به پیروزی برسیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش افزود: معین عباسیان، شهاب گردان و مهرداد کفشگری را به دلیل مصدومیت و ویکروم را به خاطر عدم ثبت قراردادش در اختیار نداریم. نمی‌دانم چرا مشکل ویکروم ‌هنوز حل نشده اما امیدوارم هرچه سریعتر بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی افزود: از گذشته درس گرفتیم و باید با این درس‌ها به آینده فکر کنیم. بازیکنانم خیلی از مسائل را معنا کردند و تعهد و غیرت خود را نشان دادند. همین که سه‌، چهار مصدوم در این بازی روی دست ما افتاد به معنای این است که بازیکنانم تمام توان‌شان‌ را گذاشتند. 

مهاجری درباره اولتیماتوم به خود تا بعد از دیدار فولاد گفت: آدم چسبیده‌ای نیستم و اصلا چنین مساله‌ای صحت ندارد. در خصوص ویکروم نیز باید مدران باشگاه صحبت کنند. نمی ‌دانم چرا اقدامی در این موضوع نشده‌است.

وی درباره حضور هواداران در دیدار فردا گفت: امیدوارم هواداران پدیده فردا به ورزشگاه بیایند و در کنارما باشند.

مهاجری درباره غیبت احتمالی شهاب گردان خاطرنشان کرد: باید از هاروت، مربی ‌گلرهای پدیده تشکر کنم زیرا شهاب گردان، روشنگر و البته سعید جلالی هر سه گلر مطمئنی هستند و خیالم از بابت حضور هر یک از این ها در چارچوب دروازه راحت است. جلالی دروازه‌بان آینده‌داری است که در ماه‌های اخیر پیشرفت بسیاری داشته‌است.