شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی پس از نشست صبح امروز خود ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2017 آبادان را مشخص کرد.

به گزارش مرور نیوز، در ابتدای این جلسه اسامی پیشنهادی کشتی گیران واجد شرایط برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام و پس از بحث و بررسی اعضای شورای فنی، ترکیب اصلی به شرح زیر مشخص شد:

۵۹ کیلوگرم : محمد نوربخش - سامان عبدولی- محسن حاجی پور (از سوی کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد)

۶۶ کیلوگرم: امین سوری- علی ارسلان - مهدی زیدوند (از سوی کادر فنی تصمیم گیری خواهد شد)

۷۱ کیلوگرم : محمدعلی گرائی - افشین بیابانگرد

۷۵ کیلوگرم : سعید عبدولی- رسول گرمسیری

۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان - رامین طاهری

۸۵ کیلوگرم : حسین نوری- مهدی فلاح

۹۸ کیلوگرم: سید مصطفی صالحی زاده - سیدعلی اکبر حیدری (در صورت عدم بهبود سیدعلی اکبر حیدری از مهدی علیاری به عنوان جایگزین استفاده می شود)

۱۳۰ کیلوگرم : امیرقاسمی منجزی- بهنام مهدی زاده

سعید عبدولی، تنها فرنگی کار المپیکی ایران در ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی است که با صلاحدید شورای فنی در ترکیب قرار گرفته است.

همچنین حضور سامان عبدولی، مهدی زیدوند، رامین طاهری و مهدی علیاری در جام جهانی، دلیلی بر اخذ مجوز این کشتی گیران برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی نخواهد بود، اما عملکرد آنها در صورت حضور درجام جهانی در ارزیابی کادر فنی و شورای فنی برای اخذ حضور در انتخابی تیم ملی ملاک خواهد بود.

ضمنا حمیدرضا اسماعیل نژاد، محمدعلی چمیانی، مهرزاد اسفندیاری فر و یک مربی واجد شرایط به معرفی سرمربی تیم ملی از استان تهران به عنوان اعضای کادر فنی در جام جهانی معرفی شدند.

داود گیل نیرنگ نیز به عنوان مربی جوان و مستعد برگزیده سرمربی، تیم ملی ایران را در جام جهانی همراهی خواهد کرد.