فرنگی کار المپیکی ایران که در ریو توانست مدال برنز را بر گردن بیاندازد، در روزهای اخیر فیلمی از او منتشر شده است که حالا در توضیح آن می گوید به بنایی علاقه مندم.

به گزارش مرور نیوز، سعید عبدولی، فرنگی کار تیم ملی کشتی ایران در المپیک های لندن و ریو اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشت که هر دو صحنه هایی ماندگار را به همراه داشت. او حالا از ریو مدال برنز را با خودش به ایران آورد اما در روزهایی اخیر با اتفاقی عجیب دیگر همراه شد که فیلم او در صفحه های اینترنتی نشر داده می شد. سعید عبدولی در این فیلم مشغول بنایی بود که گفته می شد به دلیل مشکلات مالی به دنبال این شغل رفته است اما او این مساله را رد می کند و می گوید بنایی تنها برای علاقه مندی او است. عبدولی در این باره و مسائلی دیگر توضیحات کاملی را می دهد.


کاشی کاری و کچ کاری هم بلدم
من به معماری علاقه دارم و بیشتر کارها را هم به آن دستی دارم. مثل آچار فرانسه هستم در خانه. گچ کاری، کاشی کاری و سقف کاری هم بلدم اما کارهایی مثل برق کشی هم انجام می دهم. به این نوع کارها علاقه دارم و همیشه روی من در این کارها حساب می کنند. البته فقط در خانه و برای نیازهای خانه انجام می دهم اما در عموم پیش نیامده که برای کار یا شغل کار بنایی انجام بدهم. خیلی جالب است که وقتی این فیلم در آمد همه می گفتند نکنه پول های عبدولی تمام شده است.

عبدولی: کاشی‌کاری و کچ‌کاری هم بلدم


پراید هاچ بک دارم
مردم فکر می کنند کشتی گیران چه وضع مالی دارند. حالا فوتبالیست ها را کنار بگذاریم که ماشین های آن چنانی، چند تا چند تا در پارکینگ دارند، ورزشکاران دیگر همچین وضع مالی ندارند. من خودم یک پراید هاچ بک دارم در حالیکه همه در همسایگی ما می گویند ببین چه پولدارانی هستند. مردم عادی ما را با خوشان مقایسه می کنند که مثلا من هاچ بک دارم چرا او دوچرخه دارد؟ ما را باید با فوتبالیست ها یا همین کشتی گیرانی که در تهران هستند مقایسه کنند که آنها به کجا رسیدند و ما به کجا. ما هم اگر به اندازه یک درصد کشتی گیران تهرانی سرمایه داشته باشیم در شهرستان خودمان لقب میلیارد به ما می دهند اما واقعا این طور نیست.

عبدولی: کاشی‌کاری و کچ‌کاری هم بلدم


در مغازه با ما در، سه برابر حساب می کنند
بعد از المپیک فقط یک سکه گرفتم ولی حرف های پشت من در آمد که وای چه قدر پول گرفته است. هیچکس من را تا به حال برای کار شخصی در شهرداری یا فرمانداری شهرم ندیده است اما نمی خواهم گله ای کنم. فقط می خواهم بگویم این ذهنیت هایی که پشت سر ما است واقعیت ندارد. مغازه می خواهیم خرید کنیم دو، سه برابر حساب می کنند و به من می گویند تو نداشته باشی چه کسی دارد ؟