پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت:‌حضورم در تمرین نفت هیچ شبهه‌ای ندارد چرا که قصد داشتم از علی دایی برای یک قرار کاری دعوت کنم.

به گزارش مرور نیوز محمد پنجعلی، در خصوص علت حضورش در تمرین امروز تیم نفت گفت: برای انجام مراسمی قصد داشتم از آقای دایی دعوت کنم و امروز به همین دلیل به تمرین این تیم رفتم و از او دعوت کردم تا فردا به مراسم بیاید.

وی در مورد اینکه با توجه به بازی هفته آینده پرسپولیس و نفت حضور این پیشکسوت پرسپولیس در تمرین رقیب سرخپوشان شبهه برانگیز بوده، گفت: نه چرا باید شبهه‌انگیز باشد؟ من از آقای دایی برای حضور در یک قرار کاری دعوت کردم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوس دیدار امروز این تیم مقابل الوحده امارات تصریح کرد: پرسپولیس امروز باید 3 امتیاز را بگیرد هر چند که به نظرم مهمترین رقیب این تیم تیم الهلال عربستان بود.

پنجعلی در مورد کنار گذاشتن رضائیان و علیپور از پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکن خاطی باید تنبیه شود اما به نظر من این تنبیه باید تنبیه مالی باشد چون بازیکن را نقره داغ می‌کند. البته ما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده و حتما بداخلاقی‌هایی رخ داده است اما برای اینکه تیم لطمه نخورد می‌توانستند بازیکنان را جریمه مالی کنند.

وی درباره پیش‌بین‌اش از بازی هفته آینده پرسپولیس و نفت تهران افزود: پرسپولیس از همه نظر در فوتبال ایران حرف اول را می‌زند و همه کارشناسان به این موضوع اذعان دارند. فکر می‌کنم پرسپولیس بتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد. شرایط جدول هم اقتدار پرسپولیس را به خوبی نشان داده است.