قرعه کشی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا برگزار شد و تیم‌های ملی «الف» و «ب» ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال 2017 آسیا از 12 تا 14 اسفندماه به میزبانی شهر «روی‌ات» کشور تایلند برگزار می‌شود. قرعه کشی این رقابت‌ها عصر امروز در محل برگزاری مسابقات انجام شد و تیم‌های ملی «الف» و «ب» والیبال ایران حریفان خود را شناختند.

بر این اساس تیم ملی «الف» ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) با تیم‌های قزاقستان یک و سریلانکا دو در گروه چهارم همگروه شد و تیم ملی «ب» ایران (سینا عنایتی و علی شهبازی) در گروه سوم با تیم‌های استرالیا یک و عمان دو همگروه شد.

23 تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی خود را در هشت گروه (یک گروه دو تیمی و هفت گروه سه تیمی) از فردا آغاز می‌کنند. آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست تیم‌های ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

همچنین نادر انصاری داور بین المللی والیبال ساحلی ایران نیز برای قضاوت در این رقابت‌ها همراه تیم‌های ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال ایران است.

رقابت‌های قهرمانی زیر 21 سال ساحلی آسیا حکم انتخابی جهان را دارد و پنج تیم سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان کسب می‌کنند که یک سهمیه به کشور میزبان (تایلند) و چهار سهمیه دیگر به تیم‌های اول تا چهارم این رقابت ها تعلق می‌گیرد.