تیم ملی الف زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا موفق به شکست حریف قدرتمند استرالیا شد تا ضمن صعود به چهار تیم برتر این رقابت‌ها، سهمیه رقابت‌های جهانی را نیز به دست آورد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا و انتخابی جهان از صبح روز گذشته (پنج شنبه) در شهر «روی ات» کشور تایلند آغاز شده است.

تیم ملی الف ایران (جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی) که صبح امروز با شکست عمان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد، در مرحله یک چهارم نهایی با امتیازهای 21 بر 17 و 22 بر 20 تیم قدرتمند استرالیا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.
تیم ملی الف ایران با این پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا، سهمیه بازی های جهانی را نیز به دست آورد.
در دیگر مسابقه این مرحله نیز تایلند موفق به شکست چین شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
تیم ملی ب زیر 21 سال والیبال ساحلی ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با پذیرش دو شکست از دور مسابقات حذف شد.
آرش رامسری به عنوان سرمربی و کامران ذوقی به عنوان سرپرست تیم های ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.
رقابت های قهرمانی زیر 21 سال ساحلی آسیا حکم انتخابی جهان را دارد و پنج تیم سهمیه رقابت های قهرمانی جهان کسب می کنند که یک سهمیه به کشور میزبان (تایلند) و چهار سهمیه دیگر به تیم های اول تا چهارم این رقابت ها تعلق می گیرد.