دو شب پیش بود که لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا رسما از پایان همکاری خود با این باشگاه در انتهای فصل خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، انریکه فاش ساخت که تابستان به مدیران بارسا گفته بود که قصد تمدید قراردادش را ندارد و سرانجام به این نتیجه رسید که به دوران حضورش روی نیمکت بارسا خاتمه دهد.

بارسلونا با هدایت انریکه، 8 جام از 10 جام ممکن در دو فصل گذشته را کسب کرده و در فصل جاری نیز امیدوار به قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری است؛ ضمن اینکه در لیگ قهرمانان برای صعود به یک چهارم نهایی نیازمند به خلق یک معجزه برابر پاری سن ژرمن است.

ا

فابیو کاپلو، مربی شهیر ایتالیایی در مصاحبه با اسپورت مدیاست، در مورد دلیل این تصمیم عجیب انریکه گفت:« کمی از این خبر سردرگم شدم. فکر می‌کنم دلیل اصلی‌ای که انریکه خداحافظی خودش را اعلام کرد این بود که نتوانست شکست سنگین 4 بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن را مدیریت کند. این شکست سنگین اعتبار بارسا را زیر سوال برد و فکر می‌کنم دلیل اصلی‌ای که انریکه تصمیم گرفت کناره‌گیری کند همین مساله بود.

این خبر خداحافظی انریکه ممکن است روحیه بارسلونا را مقابل پاری سن ژرمن پایین بیاورد به همین خاطر من معتقدم زمان‌بندی او برای اعلام کناره‌گیری‌اش از بارسلونا درست نبود و او می‌توانست بعد از بازی با PSG این خبر را اعلام کند.»