مهاجم آرژانتینی یوونتوس معتقد است اعتراض هواداران میلان به داوری دیدار شب گذشته دو تیم بی‌مورد بوده است.

به گزارش مرور نیوز، یوونتوس شب گذشته (جمعه) در حالی در اولین و حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌وهشتم سری A ایتالیا، با نتیجه 2 بر یک از سد میلان گذشت که پائولو دیبالا در دقیقه 7+90 گل برتری راه‌راه پوشان تورین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. البته به این پنالتی بحث‌برانگیر اعتراضاتی هم وارد بود، اما به هر حال یووه با این برد دراماتیک 3 امتیاز دیگر به اندوخته‌هایش در راه کسب ششمین عنوان قهرمانی‌ متوالی‌اش در اسکودتو، افزود.

دیبالا پس از بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در مورد اعتراضی که هواداران روسونری نسبت به پنالتی که داور در وقت‌های تلف شده به سود مدافع عنوان قهرمانی اعلام کرد، گفت: هواداران میلان 6 سال و یا بیشتر نسبت به یوونتوس معترض هستند، چیزی که ما به آن عادت داریم. آنها به جای اینکه همیشه به داوری اعتراض کنند، بهتر است کار دیگری کنند.

وی افزود: تعجب می‌کنم اگر کسی بگوید داور باید خطای کریستین زاپاتا روی من در نیمه اول را پنالتی می‌گرفت. به هر حال باید صادق بود. وقتی در جریان بازی چنین اتفاقی می‌افتد، ما به کارمان ادامه می‌دهیم.

مهاجم آرژانتینی بانوی پیر با اشاره به ضربه پنالتی که در شکست یووه برابر میلان در سوپرجام ایتالیا به هدر داده بود، تأکید کرد: زدن این پنالتی آسان نبود. همه ما آن پنالتی را که من در دیدار سوپرجام مقابل میلان به هدر دادم و جان‌لوئیجی دوناروما آن را مهار کرد، به خاطر داریم. خوشبختانه این بار ضربه پنالتی‌ام را بهتر زدم و از این بابت خوشحالم.