عضو پیشین تیم ملی تکواندو ایران که برای مربیگری و تحصیل در آمریکا حضو ردارد، هفته آینده هدایت تیم هیوستون را برعهده خواهد داشت.

به گزارش مرور نیوز، رضا نادریان که نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو در بازیهای المپیک 2008 پکن بود و همراه تیم ملی در رقابتهای قهرمانی جهان 2009 موفق به کسب مدال نقره جهان شد، چندی است که به ایالات متحده سفر کرده و در کنار تحصیل به مربیگری هم می پردازد.

وی در این رابطه گفت: با هدف کار و تحصیل از ایران خارج شدم و خدا را شکر در هیوستون شرایط خوبی دارم. از ترم آینده تحصیل در دانشگاه را آغاز می کنم و مربیگری را نیز که از همان روزهای ورود شروع کرده بودم.

نادریان افزود: با حضور در دو دوره مسابقه در رده های سنی نوجوانان و جوانان در مجموع 12 مدال رنگارنگ کسب کردیم و هدایت تیم هیوستون را در مسابقات انتخابی تیم ملی برعهده خواهم داشت.

نایب قهرمان سابق جهان در مورد پیشنهاد مربیگری در تیم ملی آمریکا هم گفت: تاکنون در این خصوص صحبتی نشده است، هفته آینده برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی به دالاس می رویم و در جریان این مسابقات با مسئولان فدراسیون تکواندو این کشور مذاکراتی را خواهم داشت.

وی در خصوص اینکه آیا برای همیشه ایران را ترک کرده است یا خیر گفت: در شرایط فعلی که با خانواده اینجا به فکر تحصیل و مربگیری هستم. اگر شرایط به همین خوبی پیش برود، شاید تصمیم به ماندن بگیرم.