استاندار اردبیل به همراه برخی از مسئولان ‌از رئیس هیئت فوتبال اردبیل که در اثر سانحه تصادف در چند روز اخیر در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری شده عیادت کرد.

به گزارش مرور نیوز، قدرت اخوان‌اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل صبح امروز در عیادت استاندار اردبیل از رئیس هیئت فوتبال اردبیل در بیمارستان فاطمی اردبیل اظهار کرد: هم‌اکنون رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در بخش بیمارستان فاطمی اردبیل بستری شده و تحت درمان اکیپ پزشکی این بیمارستان قرار گرفته و بر اساس گزارش پزشک مربوطه حال وی مطلوب است.

وی با اشاره به این‌که حال صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل هم‌اکنون رو به بهبودی است، افزود: انتظار می‌رود در چند روز آینده رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از بیمارستان مرخص شود که در این زمینه اکیپ پزشکی بیمارستان فاطمی اردبیل تمام تلاش خود را برای بهبودی وی انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تمهیدات لازم برای خدمات‌دهی درمانی به رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: صمد نوتاش چند روز پیش در مسیر رضی به اردبیل دچار سانحه تصادف شد که در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شد و بلافاصله به بیمارستان فاطمی اردبیل انتقال داده شد و تحت درمان اکیپ پزشکی قرار گرفت.

مجید خدابخش، استاندار اردبیل نیز ضمن عیادت از رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم هر چه سریعتر حال رئیس هیئت فوتبال اردبیل بهبود یابد و به فعالیت خود در عرصه فوتبال بپردازد.

صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از تمام دوستان، همکاران و مسئولین استانی به ویژه استاندار اردبیل که در این مدت جویای حال خود و خانواده‌اش بودند تشکر و قدردانی کرد.