مهاجم سوئدی «شیاطین سرخ» این فرصت را دارد تا انتخاب کند فصل دیگری را در «اولدترافورد» بگذراند، اما مربی‌اش می گوید که به هر تصمیمی از جانب او احترام می گذارد.

به گزارش مرور نیوز، «ژوزه مورینیو» سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید که اگر «زلاتان ابراهیموویچ» مهاجم این تیم، تصمیم به ترک «اولدترافورد» داشته باشد٬ برای او و خانواده اش خوشحال می شود.
ابراهیموویچ در تابستان گذشته قراردادی یک ساله با منچستریونایتد امضا کرد و اکنون‌ این باشگاه برای تمدید قراردادش با وی در حال مذاکره است.

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد در این فصل با به ثمر رساندن 26 گل در تمامی رقابت ها در لباس یونایتد، توفیق بسیاری داشته است، ضمن اینکه وی در بازی فینال جام اتحادیه انگلیس مقابل ساوتهمپتون دو گل به ثمر رساند تا منچستریونایتد قهرمان شود.

در حالیکه مورینیو امیدوار به حفظ ابراهیموویچ است، اما وی هیچ کینه ای از مهاجم 35 ساله خود در صورت جدایی از باشگاه نخواهد داشت.

وی به نقل از «اسکای اسپورتس» گفت: آرام هستم و منتظر برای تصمیم او. اگر تصمیمش به ماندن بود و برای این تصمیم خوشحال بود٬ ما از آن لذت می بریم. اگر تصمیمش به ترک‌ باشگاه و پیدا کردن چالشی متفاوت است٬ من همچنان برای او خوشحال خواهم بود. او بخش عظیمی از موفقیت های ما در این فصل است، اما انسان از بازیکن و تیم مهمتر است. اگر انتخاب او ترک باشگاه و تلاش برای شاد بودن با خانواده اش و داشتن واقعیتی متفاوت است، پس اجازه بدهید همین طور باشد.
ناپولی و ال ای گلکسی از جمله تیم هایی اند که خواستار به خدمت گرفتن مرد سوئدی هستند.