سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها از پیروزی قاطع تیمش در خانه حریفی که چند ماه پیش سفیدپوشان پایتخت اسپانیا را در کسب پیروزی ناکام گذاشت، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مرورنیوز، تیم فوتبال رئال مادرید در هشتمین هفته از لالیگا، در خانه رئال بتیس - همان جایی که ماه ژانویه امسال زین‌الدین زیدان اولین ناکامی خود را به‌ عنوان سرمربی کهکشانی‌ها تجربه کرد - جشنواره‌‌ای از گل به راه انداخت و میزبانش را با نتیجه 6 بر یک شکست داد.

با وجود آنکه به نظر می‌رسید وقفه بازی‌های ملی باعث اُفت آمادگی جسمانی بازیکنان رئال مادرید شده است و برخی حتی شروع به زیر سؤال بردن شیوه بازی این تیم کردند، کهکشانی‌ها در استادیو بنیتو ویامارین میزبان خود را در هم کوبیدند و یکی از قاطعانه‌ترین پیروزی‌های خود را در این فصل کسب کردند.

زیدان در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: من واقعاً راضی هستم، چون لازم بود که بعد از چهار تساوی متوالی، خودی نشان دهیم. رئال مادرید به یک بازی با انسجام بالا مانند این نیاز داشت، چون در لالیگا هیچ تیم ضعیفی وجود ندارد. برای حریفان‌ ما واکنش نشان دادن کار آسانی نیست وقتی که ما بازی را با این قدرت آغاز می‌کنیم. حالا هدف ما ادامه دادن به بازی‌های‌مان در همین سطح است.

زیدان افزود: در هفته‌های بعدی فصل، وقتی به عقب و این بازی نگاه کنیم، به خاطر نمایش‌مان احساس غرور خواهیم داشت، چون بازی کردن در این سطح در لالیگا کار آسانی نیست.

یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در خانه بتیس ایسکو بود که گل‌های چهارم و پنجم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و با عملکردش تحسین زیزو را برانگیخت. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها عنوان کرد: ایسکو سوای دو گلی که به ثمر رساند، عملکرد بسیار خوبی داشت.

زیدان درباره قطع شدن نوار بازی‌های بدون برد تیمش هم تأکید کرد: امیدوارم که یک بار دیگر چنین روندی را برای کسب نتایج ضعیف در پیش نگیریم، چون من بازیکنانی خوب و باهوش دارم که می‌دانند اگر بهترین بازی‌های‌شان را ارائه کنند، حریفان را آزار خواهند داد.

ستاره پیشین سفیدپوشان پایتخت اسپانیا در پاسخ به سؤالی درباره سایر مدعیان قهرمانی لالیگا ادعا کرد که به دنبال کردن بازی‌های این تیم‌ها علاقه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد که روی بازی‌‌های تیم خودش تمرکز کند. او عنوان کرد: توجه کردن به آنچه سایر تیم‌ها انجام می‌دهند ارزشی ندارد.

زیزو در نهایت آن دسته از بازیکنانش را که در رقم خوردن گل چهارم رئال مادرید در یک ضدحمله نقش داشتند، تحسین کرد.

وی گفت: هر کسی که فوتبال را دوست داشته باشد باید برود و یک بار دیگر گل چهارم ما را که گلی سریع و تماشایی بود، ببیند. می‌دانم که خودم این کار را انجام خواهم داد.