سرمربی رم از سوپرایز کردن رقیب بازی اخیر تیمش حرف زد.

به گزارش مرورنیوز، لوچانو اسپالتی، سرمربی رم، برتری 3 بریک تیمش مقابل ناپولی در بازی هفته هشتم سری A را نتیجه یک سوپرایز تاکتیکی دانست.

او با اعلام این موضوع گفت: بازی بسیار بسیار خوبی انجام دادیم. به خاطر زدن 3 گل و ایجاد فرصت‌های متعدد گلزنی در زمین رقیب لایق ستایش و احترام ویژه‌ای هستیم. اصلا قصدی برای بازی با 3 مدافع نداشتیم و بیش‌تر مواقع با 4 بازیکن دفاع کردیم.باید از بازیکنان تیم تشکر کنم که به خوبی تاکتیک‌های مرا در زمین اجرا کردند. در این شرایط دینیه و فلورنزی موفق شدند در میانه میدان دستاوردهای ویژه‌ای را برای رقم بزنند.برخلاف نظر رسانه‌ها به توانایی‌هایمان شک نداریم. می‌دانستم باید کار بزرگی در زمین ناپولی صورت دهیم و این کار را به خوبی به انجام رسیدیم. نباید در نیمه دوم به ناپولی اجازه حملات متعدد را می‌دادیم.

او در ادامه افزود: درست مانند ناپولی، بازیکنان من هم خسته بودند. البته گرمای هوا هم بر جریان بازی اثر گذاشته بود و ما را اذیت می‌کرد. به نظرم ناپولی بهتر از هر تیم دیگری در اروپا مالکیت توپ و میدان را در اختیار می‌گیرد. ژکو در محوطه جریمه حریف 4، 5 موقعیت داشت و با این شرایط مطلوب بدنی قطعا در ادامه فصل بهتر هم خواهد شد. گل دقیقه 5 خیلی خوب است اما به شرطی که برای 85 دقیقه بعدی برنامه داشته باشید. بازیکنان من در این مورد بسیار عالی عمل کردندو در کارهایی مانند دوندگی، پر کردن فضاها، بلاک کردن توپ و... موفق بودند.رودیگر و فرمالن را نداشتیم و در غیاب این مدافعان، فازیو خیلی خوب ظاهر شد. به خاطر این پیروزی باید از خظ دفاعی تشکر کنم. فراموش نکنید در این پست مصدومان زیادی داریم. واقعا با تاکتیک خودمان، حریف را سوپرایز کردیم.