بازیکن پیکان تهران به دلیل برخورد با دروازه‌بان پرسپولیس دچار خونریزی از ناحیه سر شد.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و پیکان از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. حاشیه‌های نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تماشای بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و بعد از گذشت 10 دقیقه به کنار خط آمد تا در جریان بازی با شاگردانش در ارتباط باشد.

در سوی دیگر مجید جلالی از ابتدا بازی را کنار خط زیر نظر گرفت.

بیشتر عکاس‌ها در پشت دروازه پیکان مستقر شدند و تعداد معدودی از آن‌ها منتظر دریافت گل پرسپولیس پشت قفس توری این تیم بودند.

تماشاگران پرسپولیس با وجود گذشت دقایقی از شروع بازی همچنان به ورزشگاه می‌آمدند و ترافیک سنگینی نیز در اطراف ورزشگاه وجود داشت.

ابروی سیامک نعمتی بازیکن پیکان به دلیل برخورد با علیرضا بیرانوند روی جدال هوایی شکافته شد و این بازیکن به دلیل خونریزی مجبور به ادامه بازی با سر بانداژ شده شد.

تشویق ایسلندی هواداران پرسپولیس از دقیقه 15 آغاز شد.

هواداران پرسپولیس همچون بازی‌های پیشین این تیم در دقیقه 24 یاد و خاطره مرحوم هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.

پروژکتورهای ورزشگاه از اواسط نیمه اول با نزدیک شدن به غروب آفتاب روشن شدند.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 30 بازی بدون توجه به مصدومیت یکی از بازیکنان حریف به بازی خود ادامه دادند که این حرکت با اعتراض پیکانی‌ها روبه‌رو شد.

بازیکنان پرسپولیس به خطای هندی که داور از علیپور گرفت اعتراض شدیدی داشتند چرا که در صورت ادامه بازی، می‌توانست موقعیت خوبی را نصیب سرخ‌پوشان پایتخت کند.