سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: در مسابقات دیویس کاپ هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد.

به گزارش مرور نیوز، مسابقات تنیس دیویس کاپ (گروه 2 آسیا و اقیانوسیه) از امروز به میزبانی اصفهان آغاز شده است. در اولین مسابقه شاهین خالدان و فام مینح از ویتنام با یکدیگر روبه‌رو شدند که خالدان در این بازی موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس ایران درمورد برگزاری روز اول رقابت‌های تنیس دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: یکی از سه بازی را برده‌ایم؛ هر بازی حکم مرگ و زندگی را دارد. حریفان بسیار باهوش هستند و کارمان سخت است. خالدان با فکر و منطقی بازی کرد و توانست به پیروزی برسد. این شرایط برای نداف هم وجود دارد و اگر با فکر بازی کند می‌تواند به پیروزی برسد.

وی درخصوص حریف ویتنامی عنوان کرد: فام نفر اول ویتنام است. فکر نمی‌کنم حریفان اختلاف سطح چندانی داشته باشند. او توپ کمتر خراب می‌کند، اما بالاخره ما میزبان هستیم و با خودباوری، ملی‌پوشان ایران می‌تواند پیروز باشد.

سرمربی تیم ملی تنیس ایران با اشاره به اختلاف موقعیت مکانی مسابقات از سطح دریا، گفت: اختلاف از سطح دریا تاثیر زیادی روی روند بازی بازیکنان نداشت. فکر می‌کنم شاهین تاکتیک درست انتخاب کرد و اجازه نداد حریفش کار خاصی انجام دهد. حریف خالدان در طول بازی تمام کارهایی که مدنظرش بود را اجرا کرد، اما شاهین به خوبی جواب وی را داد.