هافبک هلندی بایرن مونیخ نیز به صف منتقدان داور بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید اضافه شد و تاکید کرد ویکتور کاسای با تصمیم‌های اشتباهش همه‌چیز را عوض کرده است.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از نشریه کیکر، بایرن مونیخ با ارائه بازی خوب در سانتیاگوبرنابئو در نهایت با نتیجه‌ چهار بر دو شکست خورد تا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

آرین روبن با انتقاد از داوری در بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید گفت‌: همه ما بازی خوبی را دیدیم ولی تنها نکته منفی آن داوری بود که همه چیز را عوض کرد. داور برد را از ما دزدید و با قضاوت ضعیف خود به رئال مادرید کمک کرد تا به مرحله بعد برسد. همه در دنیا دو تیم خوب را دیدند که با بازیکنان خوب در کنار هم بازی کردند ولی حیف که داور مسابقه در سطح آن بازی نبود.

روبن ادامه‌ داد: تماشای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ، جذاب بود ولی اینکه سرنوشت این بازی را داور مسابقه تعیین کند، تلخ‌ترین و زشت‌ترین جنبه فوتبال بود. نمی‌خواهم درباره داوران صحبت کنم ولی بعضی از مواقع آنها باید به خودشان نگاه کنند و به اشتباه‌هایی که انجام دادند پی ببرند. داور فقط یک اشتباه نداشت و تصمیم‌گیری‌های بزرگ خودش را با اشتباه جلو برد. این یک تبلیغ بزرگ برای فوتبال بود ولی با کسی که یک سوت بر روی لب داشت، عوض شد و دنیا فوتبال دیگری را دید.

باید ببینیم اظهارات شدید بازیکنان و مربیان بایرن مونیخ با واکنش از سوی کمیته‌ انضباطی یوفا مواجه خواهد شد یا خیر.