مهاجم سوئدی شیاطین سرخ می‌گوید با قدرت به مستطیل سبز باز خواهد گشت.

به گزارش مرور نیوز، ایبرای 35 ساله که در دقیقه پایانی وقت‌های قانونی بازی پنجشنبه شب منچستریونایتد برابر اندرلخت بلژیک در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا دچار آسیب‌دیدگی شد، می‌گوید با قدرت به میادین مسابقه باز خواهد گشت.

گفته می‌شود مهاجم سوئدی‌ منچستریونایتد از ناحیه لیگامنت زانوی پای راست دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و حداقل تا ماه ژانویه 2018 دور از میادین خواهد بود. ایبرا این فصل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 28 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده و بازیکنی تأثیرگذار برای این تیم بوده است.

زلاتان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: تسلیم شدن گزینه‌ای برای من نیست. همانند هر چیز دیگری، این دوره را هم پشت‌سر خواهم گذاشت و قدرتمندتر باز خواهم گشت. تا کنون با یک پا بازی می‌کردم، پس نباید مشکلی پیش بیاید. چیزی که حتمی است این است که زمانی تصمیم به خداحافظی می‌گیرم که وقت بازنشستگی فرا برسد و دیگر کاری از دستم ساخته نباشد.

قرارداد فعلی ایبرا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز این بازیکن قراردادش را با این باشگاه انگلیسی تمدید نکرده است.