حریف استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی در سه فصل گذشته دو مرتبه موفق به صعود از این مرحله شده است.

به گزارش مرور نیوز، العین امارات حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است که باید برابر شاگردان منصوریان صف آرایی کند.


العین در فصل 2016 مسابقات موفق شد تا فینال مسابقات لیگ قهرمانان صعود کند. نماینده امارات فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی برابر ذوب آهن اصفهان دیگر نماینده ی ایران قرار گرفت و در حالیکه در دیدار رفت در زمین خانگی خود با تساوی یک بر یک متوقف شده بود، در دیدار برگشت موفق شد ذوب آهن را در خانه شکست دهد تا راهی مراحل بعدی شود.


العینی ها در فصل 2015 نیز موفق به صعود از مرحله ی گروهی شدند اما این بار با قانون گل زده در خانه حریف، برابر الاهلی دیگر نماینده ی امارات حذف شدند. العین در خانه ی الاهلی با این تیم به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت و در ورزشگاه خانگی خود با تساوی سه بر سه متوقف شد تا جواز صعود به مرحله ی بعدی مسابقات را از دست بدهد.


در فصل 2014 العین باز هم موفق به صعود از مرحله ی گروهی شد و در مرحله یک هشتم باز هم برابر نماینده ی امارات قرار گرفت. الجزیره حریف العین در این مرحله از مسابقات بود و با پذیرش دو شکست دو بر یک برابر این تیم، از دور مسابقات حذف شد تا العین به مراحل بالاتر صعود کند. العین در این سال در نیمه نهایی توسط الهلال عربستان از دور مسابقات حذف شد.


نماینده ی قدرتمند کشور امارات که در سه سال گذشته موفق به صعود از مرحله ی گروهی شده، در سال های 2014 و 2016 از این مرحله به سلامت عبور کرده اما در سال 2015 برابر الاهلی امارات حذف شده است و باید دید با رعایت نوبت برابر استقلال این بار نیز نماینده ی امارات در این مرحله حذف می شود یا با شکست استقلال برای دومین سال پی در پی راهی مرحله ی یک چهارم نهایی خواهد شد.