رییس آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: غیر از تیم نونهالان که در بعضی پست‌ها به دنبال نفرات بهتری هستیم، تیم‌های پایه پرسپولیس تکمیل شده‌اند و دیگر هیچ بازیکن جدید و تستی پذیرفته نمی‌شود.

به گزارش مرور نیوز، مصطفی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه برای فصل آتی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در ادامه روند مثبتی که در فصل گذشته داشتیم، توانستیم کار خودمان برای سال جاری را با پیگیری‌های زیادی که داشتیم و با نظر مساعد و تلاش هیات مدیره و شخص آقای طاهری در فروردین ماه آغاز کنیم. با توجه به سوابقی که وجود دارد فکر می‌کنم سال‌های زیادی بود که این شروع زود هنگام و سر و سامان گرفتن سریع کارها در تیم‌های پایه یک آرزو بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این شروع نسبتا به موقع با ادامه حمایت‌هایی که صورت می گیرد، سال جاری را به سال نتیجه‌گیری از برنامه‌هایی تبدیل کند که از سال گذشته پیاده کردیم. هدف از این برنامه‌ها این بود و هست که در کنار سلامت حرفه‌ای و اخلاقی که از اصول اساسی باشگاه به حساب می‌آید شاهد پیشرفت‌های فنی باشیم.

قنبرپور خاطر نشان کرد: پیشرفت فنی خود به دو شاخه کلی تقسیم می‌شود. فلسفه کاری فوتبال پایه بر فراهم آوردن رشد استعدادها استوار است که ما روی هر دو بخش کشف و پرورش استعدادها کار کردیم. در کنار این موضوع نتیجه‌گیری در میدان رقابت‌ها نیز مورد توجه بود که خوشبختانه رشد چشمگیری داشتیم ولی قطعا سطح توقعات خود ما فراتر بود ولی به هرحال باید صبور می‌بودیم تا مرحله به مرحله کارها را پیش می‌بردیم.

رییس آکادمی فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: برای فصل جاری بازی‌ها امیدواریم که بتوانیم در چند رده در کورس قهرمانی قرار بگیریم و امیدواریم با اجرای برنامه‌هایی که در نظر داریم شاهد حضور رده‌های پایه پرسپولیس در رقابت‌های سراسری باشیم.

وی درباره وضعیت ترکیب بازیکنان تیم‌ها گفت: با توجه به اینکه سن مورد نظر برای رده‌های مختلف با تغییراتی روبرو شد بسیاری بازیکنان در همان رده‌هایی که بودند حفظ شدند و در نتیجه ما به بازیکنان زیادی نیاز نداشتیم و بیشتر برای تقویت تیم‌های خودمان دنبال بازیکنانی بودیم که در سایر تیم‌ها شاخص شده بودند و حتی سوابق تیم ملی داشتند. در حال حاضر نیز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید ترکیب تیم‌ها بسته شده است و از امروز سه‌شنبه برای اینکه به تمرینات تیم‌ها و تمرکز بازیکنان و مربیان نه تنها پذیرای هیچ بازیکن تستی نخواهیم بود بلکه امکان جذب بازیکن دیگری را نخواهیم داشت.

قنبرپور در پایان اضافه کرد: فقط در رده سنی نونهالان با توجه به خواست سرمربی تیم برای دو سه پست دنبال جذب بازیکنانی هستیم که کیفیت لازم را داشته و از نفرات کنونی بهتر باشند.