سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مذاکرات اولیه با مهدی کیانی صورت گرفته است.

به گزارش مرور نیوز، کاظم محمودی، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، ضمن اشاره به فعالیت‌های خود در روزهای اخیر اظهار کرد: من به‌طور رسمی از فردا در باشگاه تراکتورسازی حضور خواهم داشت و به‌عنوان سرپرست تیم بزرگسالان، کارم را آغاز خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: نخستین کاری که من به‌عنوان سرپرست تراکتورسازی انجام داده‌ام، تماس با مهدی کیانی، کاپیتان تیم بوده تا بعد از حضور در باشگاه، قرارداد این بازیکن را تمدید کنیم. تسویه مالی بازیکنان نیز انجام خواهد شد.

محمودی در مورد سایر کارهای انجام‌شده تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: برای تمدید قرارداد با محمدرضا اخباری و سعید آقایی نیز به باشگاه‌های این دو بازیکن نامه زده‌ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم مشکلشان را حل کنیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد تمدید قرارداد محمد نوری با تراکتورسازی نیز تصریح کرد: نوری یکی از بازیکنان خوب ماست و احتمالاً پیش از حضور من در تراکتورسازی صحبت‌هایی با محمد نوری شده چراکه من از فردا به‌صورت رسمی کارم را آغاز خواهم کرد. به‌عنوان اولین بازیکن نیز با مهدی کیانی هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا با حضور در باشگاه در مورد تمدید قرارداد مذاکره کنیم.

به گزارش مرور نیوز، محمد نوری ظهر امروز قرارداد خود را به مدت یک سال با تراکتورسازی تمدید کرد.