ملی پوشان نوجوان دو و میدانی کشورمان در صبح روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا به دو مدال برنز دست یافتند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، در جریان برگزاری دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که در بانکوک تایلند در حال پیگیری است، صبح امروز (یکشنبه) 31 اردیبهشت ماه ملی پوشان کشورمان در مواد 3000 متر پسران و پرتاب چکش دختران 2 مدال برنز ارزشمند، به ارمغان آوردند.

سومی زمان پور در 3000 متر

نماینده دوی 3000 متر تیم ملی کشومان با ثبت رکورد 8:49:34 دقیقه موفق شد به عنوان سومی دست یابد. زمان پور در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب ورزشگاه شهر بانکوک با شایستگی به مدال برنز دست یافت. سید امیر زمان پور در ماده 1500 متر نیز به میدان خواهد رفت.

برنز آرانی در پرتاب چکش

پرتابگر خوش آتیه پرتاب چکش دختران تیم ملی دو و میدانی ایران صبح امروز با رقابت با حریفان برتر آسیایی ضمن جابه جا کردن رکورد ملی با پرتابی به طول 55.41 متر در جایگاه سوم ایستاد. ریحانه مبینی پس از کسب مدال برنز این مسابقه، پرچم سه رنگ کشور ایران عزیز را در ورزشگاه برگزاری مسابقات به اهتزاز در آورد.

صعود دستاربندان و خوش نیت به فینال 800 متر

نمایندگان دوی 800 متر دختران صبح امروز در دور مقدماتی به میدان رفتند. تکتم دستاربندان با ثبت رکورد 2:18:44 دقیقه و مریم خوش نیت نیز با زمان 2:26:07 دقیقه به فینال این ماده راه یافتند. دور نهایی مسابقه 800 متر دختران عصر امروز برگزار خواهد شد.