وزیر ورزش دیروز پس از جنتی وزیر ارشاد گودرزی هم استعفا کرد که از نظر ولیزاده بهترین کار سالهای ورزشی اش را انجام داده است.

صمد ولیزاده رییس سابق فدراسیون وشوو و مشاور خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس  در خصوص استعفای وزیر ورزش به خبرنگار مرور نیوز گفت: بعد از استعفای  وزیر ارشاد  من منتظر استعفای گودرزی بودم که این کار را انجام داد، یکی از بهترین کارهایی که وزیر انجام داد همین استعفایش بود زیرا نه او و نه همکارانش نتوانسند مفید باشند و به وزارت ورزش لطمه زدند. استعفای گودرزی صد در صد به سود ورزش است.

وی در مورد کاندیدای جایگزین محمود گودرزی اظهار داشت: نام این اسامی که در فضای مجازی و رسانه ها پخش شده 90 در صد کار رسانه ها است که این نفرات کاندیدا شوند نه ریاست جمهوری. رییس جمهور سعی دارد با دقت سرپرست انتخاب کند تا بعد از 3 ماه جایگزین مشخص شود.

رییس سابق فدراسیون وشوو در مورد سرپرست هایی که بیش از شش ماه سر کار هستند خاطر نشان ساخت: متاسفانه یکی از دلایل ضعف وزیر همین موضوع بود زیرا نمی توانست در طول مدت سرپرستی رییس فدراسیون جایگزین پیدا کند و همانطور که می دانید بعد از این مدت سرپرست حق امضا ندارد و تمام کار های آن شخص غیر قانونی می شود. اما از آنجا که در کشورمان قحط الرجال است نمی توانیم جایگزین داشته باشیم.

مشاور رییس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: آقای گودرزی در طول خدمت اش کم کاری زیاد داشته که یکی دیگر از آنها نگه داشتن افراد بازنشسته بود که نتوانست در مدتی که مشخص شده بود این کار را انجام دهد. مطمئن باشید نفر بعدی با پیگیری های مجلس این کار را انجام خواهد داد.

ولیزاده در خصوص کدام کاندیدا ها می توانند موثر تر باشند گفت:  به نظر من کسانی که در کارنامه مدیرتشان عملکرد خوبی داشتند می توانند کاندیدا های خوبی باشند امثال آقایان دادکان،صفایی فرهانی و فائقی که نشان دادند در طول ریاست شان می توانند ورزش را تکان دهند.

او در پایان خاطر نشان ساخت: دلایل ضعف ورزش کشور در دوران ریاست گودرزی نداشتن برنامه ریزی درست و هدفمند بود زیرا من قبل از بازی های اینچئون به وزیر نامه زدم و در آن دلایلی آوردم که کاروان ورزشی ایران نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد او هم زیر نامه من را پاراف کرد در همین حد کار را انجام داد اصلا توجه نکرد که چه نوشتم و به خودش زحمت خواندن نامه را نداد بعد هم المپیک و همان برنامه اینچئون، این نشان می دهد که وزیر اصلا به نظر هیچ کارشناسی گوش نمی دهد که بزرگترین ضعف یک مدیر است.