سرمربی تیم سپیدرود رشت می گوید اکنون زمان برای جذب بازیکنان خوب و کاربلد است اما وقتی ما دست روی دست می گذاریم آنها جذب تیم های دیگر می شوند.​​​​​​​

به گزارش مرور نیوز، علی نظرمحمدی در رابطه با اوضاع فعلی سپیدرود و واگذاری این تیم گفت: دو مساله خیلی برای واگذاری تیم سپیدرود مهم است. اهلیت کسی که می خواهد این تیم را در اختیار بگیرد برای نهادهای نظارتی، هیات فوتبال استان محرز شود و اینکه اهدافشان ورزشی باشد و این دلایلا باعث شده است که عزیزان واگذارکننده وسواس زیادی به خرج می دهند.

او ادامه داد: من منتظر این هستم که بازیکنان و کادرفنی که زحمات زیادی برای صعود از لیگ دو به لیگ یک و لیگ یک به لیگ‌برتر داشتند تسویه حساب شوند. بدون کوچکترین دغدغه ای بابت تسویه حساب بازیکن داشته باشیم. ما بسیار کار را سخت می بینیم و نمی خواهیم چیزی را به قضا و قدر بسپاریم و در کوران مسابقات بحث های اعتصاب به دلیل عدم پرداخت های مالی یا عدم تعهدات بازیکنان به وجود بیاید.

سرمربی سپیدرودی ها درباره گله خود از شرایط تیم گفت: این روزها دغدغه های بسیاری دارم و با شرایطی که پیش آمده تردید برای من بوجود می آید که در این تیم بمانم یا خیر، اکنون زمان برای جذب بازیکنان خوب و کاربلد است اما وقتی ما دست روی دست می گذاریم و کاری نمی کنیم آنها جذب سایر تیم ها می شود. ما به همین راحتی داریم این زمان طلایی را از دست می دهیم.

او ادامه داد: مسابقات لیگ‌برتر بسیار سنگین است و همه تیم ها به دنبال این هستند که حضور برتری در لیگ داشته باشند زنگ خطر را برای سپیدرود از هم اکنون می شنویم. اگر تا 15 خرداد نتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم و بازیکنان خوبی را جذب کنیم و تمرینات را شروع کنیم احتمالا شرایط سپیدرود بد خواهد شد و زحمات این تیم در طی دو سال بر باد می‌رود.

نظرمحمدی در ادامه گفت: اگر مشکلات مرتفع گردد و تیم سپیدرود سروسامان بگیرد حرف هایی را برای گفتن خواهیم داشت. با چند بازیکن خیلی خوب که حتی برندهای لیگ‌برتری هستند صحبت کردم و آنها نیز موافقت های ضمنی داشتند اما مهمترین دغدغه آنها مالی بود.

او ادامه داد: من و هواداران به یک اندازه نگران آینده سپیدرود هستیم. اگر دغدغه های خودمان را اعلام می کنیم این است که می خواهیم تیم خوبی را در لیگ‌برتر داشته باشیم. امروز به دلیل آنکه سپیدرود در دو سال دو کار بزرگ کرده جلب توجه کرده در لیگ کشور و قطعا این تیم زیر ذره بین خواهد بود و امیدواریم بهترین جایگاه را برای این تیم پیش‌بینی کنیم.

وی در پایان گفت: بارها ثابت کردم که برای فوتبال رشت یک سرباز بودم، سربازی که بدون ادعا کار کرده و کمتر حرف زده و بیشتر کار کرده؛ امیدوارم همانطور من در کنار این تیم هستم مسئولین این شهر هم فکری به حال این تیم کنند.