دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال همه امکانات را در اختیار تیم جوانان قرار داده بود.

به گزارش مرور نیوز، «علیرضا اسدی» پس از بازگشت تیم ملی فوتبال جوانان از جام جهانی کره جنوبی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نمی دانم چرا هر وقت تیمی شکست می خورد، دنبال این هستیم که حاشیه درست کنیم.
وی افزود: بازیکنان ایران پس از سال ها جواز حضور در جام جهانی را به دست آوردند و همه تیم ها تلاش می کنند تا در این مسابقات مهم به نتایج خوبی دست یابند.
اسدی با اشاره به اینکه تیم جوانان ایران با امید زیادی در جام جهانی شرکت کرده بود، اظهار داشت: تیم ایران از تجربه بالایی برخوردار نبود و فدراسیون تمام امکانات را در اختیار این تیم قرار داد تا به موفقیت برسد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ایران دیدار اول را با پیروزی پشت سر گذاشت و در بازی های بعدی مقابل زامبیا و پرتغال در اثر غفلت و بدشانسی شکست خورد.
اسدی افزود: اگر برخی انتقادات درست باشد، چگونه در بازی نخست کاستاریکا را شکست دادیم. نمی دانم چرا هر وقت تیم می بازد به دنبال این هستیم تا حاشیه درست کنیم.
تیم فوتبال جوانان ایران با پیروزی مقابل کاستاریکا و قبول شکست برابر زامبیا و پرتغال به کار خود در جام جهانی زیر 20 سال که به میزبانی کره جنوبی در حال پیگیری است، پایان داد.