سرمربی جدید نساجی قائم شهر می گوید امیدوار است با همکاری باشگاه، کادر فنی و هواداران این تیم بتوانند به لیگ برتر برسند. او همچنین از علاقه اش برای هدایت مجدد آلومینیوم اراک خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی پاشازاده که هفته گذشته پس از توافق با مالکان باشگاه نساجی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اهدافش در فصل آینده لیگ آزادگان، اظهار کرد: من برنامه هایم را به باشگاه اعلام کردم و باشگاه هم همکاری می‌کند. امیدوارم این همکاری بین باشگاه، کادر فنی و هواداران برقرار شود تا نساجی به لیگ برتر برسد. همچنین با یک سری از بازیکنان صحبت کرده‌ایم. از هفته آینده تمرینات را شروع می‌کنیم و تیم کم کم شکل لازم را می‌گیرد.

سرمربی جدید نساجی قائمشهر در پاسخ به این سوال که چه جایگزینی برای محمد عباس زاده، آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان که به سایپا پیوسته است، دارد گفت‌: حتما برای جایگزین او بازیکن خاصی مد نظرمان است. ما بازیکنان جوان خوبی داریم. ان‌شاء‌الله بتوانیم از آنها هم استفاده کنیم و جایگزین خوبی جذب کنیم. هدف ما این است تلفیقی از بازیکنان بزرگ و جوان جمع کنیم و دوست داریم تیم باشیم تا ستاره!

او در ادامه درباره اتفاقات رخ داده در باشگاه آلومینیوم اراک که باعث استعفای علی اکبر محمودی مدیرعامل این باشگاه و جدایی پاشازاده از این تیم شد، عنوان کرد: متاسفانه اتفاقات زیادی در اراک افتاد. نمی‌دانم از کجا و به چه شکلی بود. محمودی هم انسان شریف و دوست داشتنی است. با تمام وجودش هم سعی کرد این باشگاه را به سرانجام خوبی برساند اما وقتی کارخانه و هیات مدیره پولی نمی‌دهد تنها توانستیم تیم را تا انتهای فصل برسانیم. ما در بازی آخر که اصلا هتل هم نتوانستیم برویم. در بازی های خارج از خانه هم تنها با درایت محمودی توانستیم به میدان برویم. در کل حرف و حدیث زیاد است.

پاشازاده افزود: اراک شهری است که من خیلی دوستش دارم و خاطرات خوبی در آنجا دارم. دوست داشتم آنجا می‌ماندم و به کارم ادامه می‌دادم تا تیم را به لیگ برتر برسانم، ولی شرایط مهیا نشد. تا همین الان هم هیچ تماسی از طرف مسوولان اراک با من گرفته نشده است. دل من تنها برای هواداران اراک می‌سوزد. آنها فوتبال دوستان با عشقی هستند و آرزو داشتند این تیم به لیگ برتر برسد. خود آنها می‌دانند چه شرایطی آنجا حکم فرما است.

سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک در پایان درباره سرانجام آلومینیوم، بیان‌ کرد: مسوولان کارخانه آلومینیوم یا تیم داری نمی‌کنند یا جوری که دوست دارند تیم داری می‌کنند. اینها مشکلاتی است که مردم اراک بهتر می‌دانند. من امیدوارم دوباره یک روز به اراک بازگردم و این تیم را به لیگ برتر برسانم یا در لیگ برتر بتوانم سرمربی این تیم باشم.