رئیس کمیته ملی المپیک با دیگر تاکید کرد که هدف این کمیته از اعزام کاروان ورزشی ایران به بازی های آسیایی داخل سالن ترکمنستان کیفی و مدال آوری است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی در نشست های جداگانه با فدراسیون های سوارکاری و شنا برای تبیین راهبردهای این کمیته در پنجمین دوره بازی های داخل سالن و رزمی آسیا و اقیانوسیه، افزود: نگاه کمیته برای اعزام کاروان ورزشی ایران به این بازی های کیفی و مدال آوری است.
وی گفت: اما در خصوص رشته هایی چون شنا قصد داریم به مانند قبل با نگاه حمایتی و پشتبانی به این بازی ها اعزام کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: شنا جزو رشته هایی است که در آینده می تواند کاروان ورزشی ایران را در بازی های بزرگی مانند آسیایی و المپیک به مدال برساند به شرط اینکه نگاه فدراسیون و مجموعه های حمایتی بلند مدت و ادامه دار باشد .
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد شنا در بازی های پیش رو نیز سهم خوبی در موفقیت کاروان داشته باشد.
اصغر رحیمی به موفقیت این رشته ورزشی در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این رشته در آینده حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نیز اظهار داشت: شنا طی چندسال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته در مسیر درستی قرار گرفته و با تربیت نسلی جوان با میانگین سنی ١٧سال می تواند به موفقیت های خوبی برسد.
محسن رضوانی گفت: دربازی های داخل سالن به خصوص ماده های مسافت کوتاه نفرات آماده و با انگیزه ای داریم که می توانند روی سکو نیز قرار گیرند.
در این نشست قرار شد تیمی ٨ نفره از سوی فدراسیون شنا بعد از رقابت های انتخابی زنجان که تیرماه برگزار خواهد شد، برای حضور در بازی های داخل سالن به کمیته ملی المپیک معرفی شوند.
بعد از نشست با مسئولان فدراسیون شنا، مسئولان فدراسیون سوارکاری در نشست هماهنگی اعزام حضور یافته و به بحث و بررسی در خصوص اعزام تیمشان پرداختند.