مهدی ابراهیمی فرنگی کار 80 کیلوگرم قم صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ گرجستان شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام بالاوادزه و کارتوزیا روزهای 20 و 21 خرداد در شهر تفلیس گرجستان برگزار می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز قرار است در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

براین اساس مهدی ابراهیمی فرنگی کار قمی با دوبنده تیم ملی در وزن 80 کیلوگرم در این پیکارها حضور خواهد داشت و بار دیگر حضور در یک رویداد بین المللی را همراه با تیم ملی تجربه می‌کند.

ابراهیمی روز بیستم خردادماه در مراسم وزن کشی این رقابت‌ها بروی باسکول خواهد رفت و روز 21 تیر با رقبای خود سرشاخ خواهد شد تا برای کسب یک مدال بین المللی دیگر برای کشتی قم در سال 96 تلاش کند.

این کشتی گیر قمی که عضو تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی کشور است سال گذشته در ترکیب تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه به میدان رفت و موفق شد مدال طلای آسیا را از آن خود کند.

ابراهیمی که نخستین سال ورودش به رده سنی بزرگسالان را تجربه می‌کند امیدوار است بتواند در رویدادهای آتی کشتی ایران خوش بدرخشد و برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی حضور داشته باشد.

علاوه بر ابراهیمی، علی اکبر حیدری دیگر کشتی گیر ملی پوش قم در رده سنی بزرگسالان است که در دسته 98 کیلو برای تیم ملی به میدان می‌رود و وی نیز در زمره کشتی گیران تازه وارد به اردوی تیم ملی است که به دنبال حضور در مسابقات جهانی پاریس است.