عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بروسیا دورتموند، به یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است.

به گزارش مرور نیوز، عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بروسیا دورتموند، به یکی از اهداف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است.
 
دمبله با درخشش و گلزنی در بازی دوستانه فرانسه مقابل انگلیس، یک بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد و بارسا را مجاب ساخت تا جدی تر به جذب او نگاه کند.
 
دمبله پس از بازی و در مصاحبه با خبرنگاران فاش ساخت که فصل گذشته با مدیر برنامه های بارسلونا وارد مذاکره شد ولی در نهایت ترجیح داد به پیشنهاد دورتموند پاسخ مثبت بدهد چرا که احتمال فیکس بازی کردنش در بارسلونا وجود نداشت.
 
 
امروز رسانه های فرانسوی خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه دمبله به دنبال تغییر مدیر برنامه های خود است و در این میان، مینو رایولا، سوپرایجنت جنجالی فوتبال دنیا بیشترین شانس را برای همکاری با دمبله دارد. مینو رایولا ایجنت ستاره های بزرگی چون پوگبا، زلاتان و دوناروما است و تابستان گذشته باعث انتقال رکوردشکن 105 میلیون یورویی پوگبا به منچستریونایتد شد.
مشکل اینجاست که از سال 2010 و جدایی زلاتان از بارسلونا، دیگر هیچ ارتباطی بین رایولا و مسئولان بارسا وجود ندارد و اختلافاتی که در آن زمان بین دو طرف به وجود آمد، همچنان به قوت خود باقی است. به این ترتیب اگر رایولا به عنوان مدیر برنامه جدید دمبله معرفی شود، تقریبا می توان انتقال او به بارسلونا را منتفی دانست مگر اینکه به یکباره همه چیز بین رایولا و بارسلونا تغییر کند.