مهاجم جدید نفت گفت: دوران طلایی در نفت تهران داشتم و خوشحالم که به نفت بازگشته‌ام ضمن اینکه نیم فصل فوق العاده با پیراهن نفت سپری کردم و امیدوارم دوباره این اتفاق بیفتد.

به گزارش مرور نیوز، امین منوچهری مهاجم جدید نفت در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی نفت تهران گفت: دوران طلایی در این تیم داشتم و خوشحالم که به نفت بازگشته‌ام. نیم فصل فوق العاده با پیراهن نفت سپری کردم و امیدوارم دوباره این اتفاق بیفتد.

منوچهری در ادامه افزود: سال‌ها در لیگ برتر بازی کردم، سال گذشته به علت مشکلات خانوادگی مجبور بودم در تهران باشم و به همین دلیل نتوانستم به پیشنهادات لیگ برتری که از شهرستان داشتم پاسخ مثبت بدهم. در تهران با بادران به مشکلاتی برخوردم و به همین دلیل به نساجی پیوستم. تمام تلاشم را می‌کنم که به روزهای اوج خود بازگردم.

وی درباره کار کردن با علی کریمی گفت: فارغ از رنگ‌ها، همواره علی کریمی را دوست داشتم. وی اسطوره و فوتبالیستی بزرگ و از مفاخر فوتبال ما است. باعث افتخار است که زیر نظر ایشان فعالیت خواهم کرد و اینکه مدنظر آقای کریمی قرار گرفته‌ام وظیفه سنگینی را بر دوش من نهاده است. نفت زمان را از دست داده ولی ان‌شاالله با درایت آقای کریمی و زحمات مسئولین باشگاه تیم خوبی روانه مسابقات خواهد شد و امیدوارم بتوانیم نتایجی در خورد نام نفت کسب کنیم.