ناصر محمدخانی، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد اگر مهدی طارمی از این تیم جدا شود، دیگران جای او را پر می‌کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمدخانی درخصوص احتمال جدایی طارمی از پرسپولیس گفت: مهدی بازیکن خوبی است که در پرسپولیس زحمات زیادی کشید و اینکه او جدا شود یا بماند، به روند مذاکراتش با باشگاه برمی‌گردد. من معتقدم جدایی هیچ بازیکنی از پرسپولیس نمی‌تواند نگران‌کننده باشد. شاید از لحاظ فنی مشکلاتی ایجاد شود ولی بازیکنان دیگر خیلی زود می‌توانند جای بازیکنی که جدا می‌شود را پر کنند. اگر طارمی جدا شود، دیگران جای او را پر خواهند کرد.

او ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان زیادی طی این سال‌ها از این تیم جدا شده‌اند اما پرسپولیس راهش را ادامه داده و همیشه بزرگ باقی ‌مانده است. امثال من، پیوس، درخشان، پنجعلی و خیلی‌های دیگر از پرسپولیس رفتیم اما این تیم باز هم قهرمان شد. من معتقدم پرسپولیس به بازیکن وابسته نیست و هواداران نباید نگران باشند.

محمدخانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: پرسپولیس برای فصل بعد تیم خوبی دارد و اکثر نفرات این تیم حفظ شده‌اند. چند بازیکن هم جذب کردند که با نظر مستقیم برانکو بوده و امیدوارم آنها بهترین عملکرد را داشته باشند. امیدوارم پرسپولیس در آسیا هم به قهرمانی برسد تا هواداران خوشحال شوند. این تیم در جام آسیا قهرمان شده و امیدوارم در لیگ قهرمانان هم قهرمان شود.