یکی از بستگان ملی پوش فوتسال که در سانحه رانندگی باعث فوت یک سرباز نیروی انتظامی شده می‌گوید این بازیکن مست نبوده و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است.

به گزارش مرور نیوز، خبر سانحه رانندگی برای ملی پوش فوتسال بانوان و کشته شدن سرباز نیروی انتظامی در این سانحه در هفته‌ای که گذشت یکی از اخبار جنجالی منتشر شده در رسانه‌ها و همچنین فضای مجازی بود. خبری که از سوی یکی از شاهدان و همچنین خانواده مقتول نقل شد و در این بین، وجود 43 درصد الکل در خون ملی‌پوش فوتسال بیش از همه جنجال‌ساز شده است.

 

یکی از بستگان این بازیکن بانوی فوتسال درباره این اتفاق توضیح داد.

 

ابتدا درباره حادثه‌ای که اتفاق افتاده توضیح دهید.

این ماجرا به نیمه شعبان امسال مربوط می‌شود. این بازیکن در مسیر بازگشت به منزل بود که در اتوبان تصادف کرده است. متاسفانه یک سرباز نیروی انتظامی در یک بریدگی جلوی او می‌پیچد و بعد از تصادف، فوت می‌کند.

 

او بعد از سانحه، در محل ماند؟

این دختر، یک جوان 21 ساله است. شاید من هم با 53 سال سن، نمی‌دانستم آن لحظه چه کار باید کنم. منزل او با محل سانحه پنجاه متر فاصله داشته است. بنابراین او به سمت منزل حرکت می‌کند و به نگهبان منزل می‌گوید که پنجاه متر پایین‌تر تصادف کرده است. نگهبان هم با اوژانس و پلیس تماس می‌گیرد. تمام این اتفاقات در گزارش‌های پلیس درج شده و آنها اعلام کردند که اگر نیاز به شهادت باشد، می‌آیند و این کار را انجام می دهند. شاید اگر یک آقا این کار را کرده بود، در صحنه نمی‌ماند و فرار می‌کرد کما اینکه از این اتفاقات زیاد افتاده و اکثر تصادف‌ها توسط آقایان انجام شده است. اما این دختر با وجود سن پایین و با اینکه ترسیده بود، باز هم فرار نکرد و کمک رسانی کرد.

 

در روزهای گذشته، شایعات و اخبار بسیاری در این باره منتشر شده است.

تمام اطلاعات منتشر شده از قول همسایه‌ها نوشته شده است. وقتی این موضوع رسانه‌ای شد و به صورت گسترده در مطبوعات به آن پرداختند، با آبروی یک جوان و آن هم یک دختر خانم بازی شد. چطور می‌خواهند آبروی رفته را جمع کنند؟ تمام روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها با او تماس گرفته‌اند. اگر اسمی از او در رسانه‌ای نیامده، پس چطور از همه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها با او و حتی سرمربی تیم ملی تماس گرفته می‌شود؟ نمی‌دانم کسانی که نام این دختر را بر سر زبان‌ها انداختند، چطور با وجدان خود کنار خواهند آمد؟

 

گفته می‌شود، او بازیکن تیم ملی بوده و سابقه قهرمانی با ایران در آسیا را دارد.

او سه بار به تیم ملی دعوت شده اما تنها در بازی دوستانه برای تیم ملی فوتسال ایران بازی کرده است. بنابراین هیچ‌گاه عضو رسمی تیم ملی نبوده و تنها در لیگ برتر بازی کرده است.

 

او در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد؟

خیر؛ توانستیم به قید ضمانت، آزادش کنیم.

 

خانواده مقتول گفته‌اند 43 درصد الکل در خون این بازیکن پیدا شده است.

اگر آنها چنین حرفی زده‌اند، پس حتما صحت دارد و باید باور کرد؟ اگر این موضوع واقعیت داشته باشد که این بنده خدا باید در زندان باشد. اگر این قدر مقصر بوده، پس چطور آزاد زندگی می‌کند؟ اگر کسی الکل در خونش باشد، قتل عمد به گردن اوست و نمی‌توانند به قید ضمانت آزادش کنند. خودم حقوق خوانده‌ام و هر کسی که اطلاع اندکی از مسائل حقوقی داشته باشد، می‌داند مطالبی که منتشر شده، با واقعیت متناقض است.

 

مراحل قانونی تا کجا پیشرفته است؟

وکیل خوبی برایش گرفته‌ایم و خیلی سفت و سخت دنبال کارهایش هستیم. نه تنها من بلکه همه کسانی که این بازیکن را می‌شناسند، از اتفاقات افتاده بسیار ناراحتند چون این دختر، جزو بازیکن‌های فوق العاده با اخلاق ورزش ایران است. بعضی وقت‌ها آدم نمی‌واند برای کسی دل بسوزاند اما برای این دختر، همه دلشان می‌سوزد. رسانه‌ها باید قبل از انتشار خبر، صحت آن را پیگیری می‌کردند تا ببیند خبر واقعی است یا نه. ورزشکارهای خانم همه جوره محروم شده‌اند. هیچ‌کس نمی داند این دختر زندگی‌اش از روزی که خبر منتشر شده،‌ نابود شده است. مادر و پدر او نیز در ایران زندگی نمی‌کنند و وقتی خبر را شنیدند سراسیمه به ایران آمدند.