هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس هنوز با توجه به مصدومیت و عمل جراحی شرایط صد در صدی حضور در بازی‌ها و تمرینات فشرده را کسب نکرده است.

به گزارش مرور نیوز، هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس هنوز با توجه به مصدومیت و عمل جراحی شرایط صد در صدی حضور در بازی‌ها و تمرینات فشرده را کسب نکرده است.
 
کمال کامیابی نیا که در پایان فصل با توجه به مصدومیت کتف، تحت عمل جراحی قرار گرفته، این روزها تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارد تا خود را به شرایط آمادگی شروع فصل نزدیک کند.
کامیابی‌نیا و بازی تحت شرایط ویژه
 
در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ برای تمرینات سخت شرایط خاصی برای این بازیکن در نظر گرفته تا فشار زیادی به او وارد نشود، در دیدارهای تدارکاتی اخیر دقایقی به او فرصت بازی داده تا بتواند در شرایط مسابقه و بازی نیز قرار گیرد. با این حال کامیابی نیا که دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را پشت سر می‌گذارد با گارد ویژه و بانداژ در تمرینات و بازی حاضر می‌شود تا مصدومیت او تشدید نشود. این بازیکن شب گذشته نیز با این شرایط دقایقی برابر استال اوکراین به میدان رفت. با این حال طبق اعلام کادرپزشکی کامیابی نیا قادر خواهد بود با شروع فصل جدید بدون مشکل در اختیار کادرفنی قرار گیرد.