هافبک پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش در پایان لیگ هفدهم رتبه ای در خور کسب خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، تیم پارس جنوبی جم روز گذشته برد ارزشمندی مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آورد؛ در این میان علی دشتی هافبک جوان تیم پارس جنوبی عملکردی خوب در ترکیب تیمش داشت و خود را به عنوان یکی از چهره های لیگ برتر هفدهم مطرح کرد.


دشتی که یکی از گل های تیمش در برد 4 گله مقابل گسترش فولاد را نیز به ثمر رساند، درباره پیروزی پارس جنوبی به مرور نیوز گفت: بازی خوبی مقابل حریف تبریزی داشتیم و توانستیم آن چیزی که مربی از ما خواست در زمین پیاده کنیم. ما برای سه امتیاز مقابل گسترش به میدان رفتیم و انشاءالله بازی بعدی هم با همین قوا جلو برویم و امتیازات بیشتر به دست بیاوریم.


وی عملکرد خودش را مدیون زحمات هم‌تیمی‌هایش می‌داند و اضافه کرد: 2 پنالتی گرفتم و یک گل به ثمر رساندم. این عملکرد خوب را مدیون بچه‌های تیم هستیم، با دوندگی‌ای که داشتیم توانستیم تاکتیک آقای تارتار را همانطور که پیش‌بینی کرده بودند در زمین اجرا کنیم و در نهایت دست پر زمین را ترک کنیم.


او درباره صدرنشینی پارس جنوبی جم تاکید کرد: لیگ تازه شروع شده و نمی توان با اولین پیروزی یا شکست تیم‌ها گفت حریفان چطورهستند اما امیدوارم بازی‌ها را همین‌طور ادامه بدهیم. باید تلاش بچه‌ها بیشتر شود و بازی بعدی‌مان را بهتر از این‌ها باشیم.


وی در خصوص آنکه آیا هفته آینده هم می‌توانند پیکان را در جم شکست دهند خاطرنشان کرد: ان‎شاءالله؛ بازی با پیکان در جم برگزار می شود و فقط برای برد پیش می رویم همانطور که گفتم باید بازی به بازی بیشتر تلاش کنیم تا در پایان لیگ بهترین نتایج را کسب کنیم.