سرمربی استقلال با توجه به ادامه غیبت بازیکنان خود امیدوار است تا چپاروف را برای هفته دوم 90 دقیقه در اختیار داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، سرور چپاروف در مدت زمان کوتاهی که برابر نفت آبادان برای استقلال به میدان رفت کیفیت بالای خود را نشان داد. این هافبک ازبک که خیلی دیر به تمرینات آماده سازی استقلال اضافه شده، در دیدار با نفت آبادان اجازه حضور 90 دقیقه ای در زمین مسابقه را نداشت اما منصوریان و کادرفنی استقلال تلاش می کنند تا این بازیکن را برای حضور کامل برابر استقلال خوزستان آماده کنند.


منصوریان روز شنبه در تمرین ریکاوری استقلالی ها برای این بازیکن تمرینات جداگانه ای در نظر گرفت تا عقب ماندگی بدنی این بازیکن سریعتر جبران شود و چپاروف مشکلی برای حضور کامل در زمین مسابقه نداشته باشد. میک مک درموت بدنساز آبی ها پس از جلسه ای کوتاه با منصوریان در ابتدای تمرین، چپاروف را در بخش پایانی از سایر بازیکنان جدا کرد تا این بازیکن زیر نظر مربی ایرلندی به تمرینات اختصاصی بپردازد.


استقلال در دیدار برابر استقلال خوزستان فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و امید ابراهیمی در خط میانی در اختیار ندارد و وضعیت مجتبی جباری نیز به دلیل عدم صدور کارت بازی و خارج نشدن نام مگویان از لیست نامشخص است تا نیاز منصوریان به این هافبک ازبک بیش از گذشته باشد.