سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با رد خبر اخراج یکی از بازیکنان تیمش، درباره بازی با سپیدرود گفت: فردا می‌توانیم اولین 3 امتیازمان را کسب کنیم.

به گزارش مرور نیوز، لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپیدرود رشت که روز پنج‌شنبه در تبریز برگزار می‌شود اظهارداشت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. باید صادق باشیم و دنبال حقیقت باشیم. من دو ماه است که در تبریز هستم و چیزهایی در رسانه‌ها می‌بینم که حقیقت ندارد. هر کسی می‌تواند دیدگاه خودش را مطرح کند اما نباید از اسم من استفاده کنند. مطمئن باشید که هر چیزی وجود داشته باشد، من آن را با صراحت مقابل شما می‌گویم. برخی سایت‌ها از اخراج یک بازیکن حرف می‌زنند که صحت ندارد. من همیشه پشت بازیکنان خودم هستم و به آنها باور دارم. بقیه چیزهایی که مطرح می‌شود مطمئن باشید حقیقت ندارد و من نگفته‌ام.

او ادامه داد: ما باید به اصل موضوع برگردیم. ما با تیمی بازی داریم که مشکلاتی مانند ما دارد. آنها هم مثل ما برنامه ریزی داشتند که فصل خوبی داشته باشند و یکسری بازیکنان را اول فصل به تیمشان اضافه کردند. فردا (پنج‌شنبه) روزی است که ما می‌توانیم برد خوبی را به دست بیاوریم و اعتماد به نفس‌مان را برگردانیم و اولین سه امتیاز فصل را کسب کنیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت:‌ می‌توانم بگویم که طبق انتظار من بازی نمی‌کنیم. تیم ما خط دفاع با تجربه‌ای دارد اما متاسفانه در این دو بازی چیزهایی نشان دادند که ما به دیدگاه خودمان هم شک کردیم. تمرین‌های خوبی را انجام دادیم. بازی اول و دوم اشتباهات فردی داشتیم که از بازیکنان باتجربه رخ داده است. وقتی به طور کلی نگاه می‌کنید، می‌بینید که خط حمله و خط هافبک، خطوط تشکیل دهنده تیم هستند و در واقع  تیم ما باید خودش را بالا بکشد و وقتی بالا برویم، خط دفاع هم باید به ما کمک کند. اگر ببینیم خط دفاع نمی‌تواند به ما کمک کند به فکر تقویت تیم می‌افتیم.