سه بازیکن پیشین نفت تهران از بازیکنان اصلی کی روش در مسیر صعود به جام جهانی هستند.

به گزارش مرور نیوز، مرتضی پورعلی گنجی، علیرضا بیرانوند و وریا غفوری سه بازیکن ثابت اردوهای تیم ملی در دو سال گذشته هستند که در ترکیب ثابت تیم ملی نیز جایگاه ثابتی دارند و کارلوس کی روش در بسیاری از دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی از این بازیکنان به طور ثابت استفاده کرده است.


این سه بازیکن که نقش پر رنگی در سازمان دفاعی و عملکرد تیم ملی دارند، نقطه اشتراکی به نام نفت تهران در کارنامه حرفه ای آنها به چشم می خورد. پورعلی گنجی، بیرانوند و غفوری در دوران طلایی نفت تهران در این تیم حضور داشتند و نتایج خوبی با تیم موفق نفت تهران در لیگ برتر و البته مسابقات آسیایی کسب کردند. نفت تهران پیش از واگذاری یکی از تیم های منظم و با ساختار لیگ برتر بود که از دسته سه فوتبال ایران و با طی کردن مراحل فوتبالی تبدیل به یکی از تیم های قدرتمند لیگ شده بود و حالا از نفت تهران قدرتمند، این سه بازیکن در لیست تیم ملی حضور دارند.


بیرانوند، پورعلی گنجی و وریا غفوری برای حضور در دو دیدار آینده تیم ملی شانس زیادی دارند و سرمربی تیم ملی به احتمال زیاد از هر سه بازیکن در دیدارهای پیش رو در ترکیب ثابت خود استفاده خواهد کرد.