عضو تیم بدمینتون دانشجویان ایران گفت: اینکه توانستیم با حجاب بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم برای همه خیره کننده بود.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز، سارا دلاوری پس از حذف از رقابت‌های دو نفره بدمینتون بازی‌های یونیورسیاد، بیان‌ کرد: برای همه خیره کننده بود که به چه صورت با حجاب توانستیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. ما با فرانسه که تیم دو نفره تخصصی آنها بود، بازی کردیم. گیم اول نتیجه‌ پایاپای بود و در گیم دوم و سوم فکر می‌کنم که از لحاظ تجربی من و ثریا آقایی کم آوردیم، چرا که بیشتر تمریناتمان انفرادی است.

دلاوری در مورد عملکرد خود در بخش انفرادی بازی‌ها نیز، گفت‌: اولین بازی من با نفر اول کانادا بود که البته چینی الاصل است و مقام‌های زیادی در مسابقات گرند پری دارد. بازی خوب و پر فشاری را انجام دادیم اما خب چون اعزام از سوی دانشگاه‌ها و فدراسیون کم است، از لحاظ تجربی کم آوردم.

بانوی بدمینتون باز ایران در پاسخ به این پرسش که این چندمین رقابتی است که به همراه آقایی در بخش دو نقره بازی می‌کند؟ تاکید کرد : از سال گذشته تاکنون حدودا این پنجمین رقابتی است که با هم بازی کرده‌ایم. با توجه به این که در مسابقات بلغارستان هم بازی خوبی مقابل روسیه داشتیم، فکر می‌کنم این تیم دوبل بانوان ایران دارد جواب می‌دهد. امیدوارم که از این تیم دوبل حمایت کنند. امیدوارم که در دوره بعدی بازی‌های یونیورسیاد ما را اعزام کنند.